“Zouden jullie je allemaal even willen voorstellen?”vroeg Sirius aan de groep voor me. “Ik ben Hermoine Granger.”zei een meisje met een krullende bos haar glimlachend. “Ik ben Harry Potter.”zei de jongen ernaast. Hij kwam me ergens bekend voor, maar vanwaar? “Ben jij niet de jongen die bleef leven?”vroeg ik hem verbaasd. “Ehm… ja.”zei hij ietwat verlegen. “Cool.”was mijn weerwoord. Verbaasd keek hij me aan. “Ik ben Ron Weasley.”zei een jongen die net een stomp van Hermoine had gekregen. Hij had zoals de meeste hier roskleurig haar. De volgende twee die zich voorstelden vond ik het amusantst. “Fred Weasley is de naam.”zei de jongen met een bekakt stemmetje. “En ik ben zijn tweelingbroer, George Weasley.”zei de jongen naast hem op hetzelfde bekakte toontje. “Of was het andersom?”vroegen ze tegelijk aan elkaar, wat er voor zorgde dat ik voor de volgende twee minuten in de lach schoot. Serieus, die twee waren hilarisch. Toen ik eindelijk uitgelachen was, zag ik dat de tweeling me grijnzend aankeek. “Ik ben Ginny.”zei het meisje dat het dichtst bij de tweeling zat. Voor de rest kende ik iedereen in de kamer. “Jij bent toch Scarlett Johnson?”vroeg de tweeling in koor. “The one and only.”zei ik met een grijns.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen