A few months later
Ik keek Edward met een glimlach en drukte een kus op zijn lippen. ‘Ik mis Jacob wel.’ Mompelde ik. ‘Ach ze zullen vast weer snel op bezoek komen.’ Glimlachte Alice. Zelf miste ze Bella ook, maar ja die wou bij Jacob blijven wat logisch is als je elkaar inprent bent. ‘Wat vind je er eigenlijk van dat Sasja en Seth samen zijn?’ vroeg Edward met een glimlach. ‘Ik ben er blij om, nu weet ze tenminste het verhaal achter mijn geschiedenis.’ Glimlachte ik en ik sprong overeind. ‘Wat ga je doen?’ vroeg Carlisle verbaasd en hij stapte van zijn grote stoel af. ‘Ik wil het bos in, ik wil trainen. Ik wil gewoon Italië verkennen.’ Glimlachte ik. ‘Pas op dat je niet gepakt wordt, dat staat niet echt netjes voor iemand van nieuwe Volturi.’ Glimlachte Carlisle. Ik glimlachte en liep weg. Het voelt goed om de macht over de hele wereld te hebben, soms voelt het zelfs iets te goed. Ik zou de wereld wel voor mezelf alleen willen, maar ik houd me in. Ik moet sterk zijn en dat gevoel weg stoppen. En anders heb ik Julie altijd nog, zij is misschien lang niet zo sterk als ik ben maar ze bezit wel de kracht om mij tegen te houden. Everything is perfect now..


Yeah well. This is the end <3

Reageer (2)

  • AloyAuditore

    pff.. en dan laat je mij zo met Seth achter in een verneukt regen dorp? aardig van je! Neem me dan mee!

    wel lief dat je me nog even noemt :Y)

    X,

    1 decennium geleden
  • DragonAlien

    Beter schrijf je nog wel verder. (puh)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen