Foto bij 20. Beautiful brunette

Vandaag heb ik het laatste restje van mijn oude leven achter me gelaten. Ik ben benieuwd wat iedereen er van vind. Ik loop het huis binnen en Stefans mond valt open.
‘Wat heb je met je haar gedaan!?’
Ik haal mijn hand door mijn donkerbruine lokken. ‘Leuk, hè? Dat blond was ik een beetje zat, dus ik dacht. We doen iets heel anders.’
Damon komt de kamer binnengelopen en ook hij kijkt me met grote ogen aan. Ik moet lachen om zijn verbaasde gezicht.
‘Ik weet even niet wat ik moeten zeggen.’ Geeft hij dan toe.
‘Dat is voor het eerst.’ lach ik.
Stefan loopt richting de deur. ‘Ik ga naar Elena.’
‘Oké.’ Dan kijk ik weer naar Damon. ‘En nu echt… Wat vind je er van?’
Ineens staat hij voor me. Zijn gezicht is slechts enkele centimeters van de mijne. ‘Ik vind het ongelofelijk sexy.’ Dan zoent hij me. ‘Je ziet er echt prachtig uit.’ zegt hij daarna.
Ik glimlach. ‘Bedankt.’ Ik wacht even. ‘Zullen we wat gaan eten?’

Damon pov.
Een uurtje later zitten we samen in het bos tegen een dikke boom. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken nog eens goed naar haar. Ze is echt betoverend zo. Die nieuwe haarkleur maakt haar mysterieus en een beetje duister. Ik vind het leuk.
‘Je hebt enig idee hoe leuk ik je vind.’ zucht ze terwijl ze haar hoofd op mijn schouder legt. Ik geloof haar meteen. Geen twijfel, of wantrouwen. Ze maakt dingen bij me los waarvan ik dacht dat ze lang geleden gestorven waren. Liefde, vertrouwen, ik vind het aan de ene kant eng, maar aan de andere kant vind ik het geweldig. Ik vind haar geweldig.
‘Waar denk je aan?’ Vraagt ze.
‘Jou.’ geef ik toe.
Ze lacht en geeft me een kus. Even schiet het beeld van Katherine door mijn hoofd, maar die duw ik resoluut weg. Ik ben nu met Alice, en ik zou het niet anders willen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen