Foto bij Hoofdstuk 15 ****16+****

IK plaats de laatste tijd steeds minder deeltjes. en nu school weer bijna begint weet ik gewoon zeker dat ik steeds minder ga schrijven. Ik hoop dat jullie het begrijpen. er komt zowieso wel een deeltje per week online hoor!

POV Justin

Uitgeput laat ik me op de grond vallen. Gelijk voel ik allemaal kussen tegen me aan knallen. Met zn vieren slaan ze keihard met het kussen tegen mij aan. Ik kom niet meer bij van het lachen. Opeens stoppen ze met slaan. Voorzichtig open ik mn ogen. Ik zie niemand. Ik wil me opstaan, maar voel plotseling een lichaam die op mn rug knalt waardoor ik weer op de grond lig. "auw.." mompel ik. Zsofi zit me grijnzend aan te kijken terwijl ze van mn rug afklimt. Ik sta op en klop denkbeeldig stof van mn kleren af. "haha..Ik heb buikpijn van het lachen!" zegt Joyce nog nahikkend. "haha! Ik heb zo hard gelachen dat ik een sixpak voel opkomen!" lacht Zofi naar joyce terwijl ze haar truitje over haar hoofd tilt en als een gek rondjes begint te rennen terwijl ze "ITS PEANUT BUTTER JELLY TIME!" door het hutje gilt. Lachend kijken we elkaar aan. We begrijpen elkaar. Zsofi, die nog steeds gilt heeft niks door. Chaz telt met zn vingers in de lucht af. 3...2...1. Als gestoorde beginnen we Zsofi plat te meppen met de kussens. "IT PEANUT BUTTER JE.." Ik stop haar gegil door keihard met mn kussen in haar gezicht te meppen. "hahaha!...kijk hahah! Mijn gezichtafdruk!" zegt ze lachend terwijl ze naar mijn kussen wijst en de andere kussen ontwijkt die tegen dr aangemept worden. Met zn allen schieten we in de lach. Als we uitgelachen zijn, voel ik opeens twee warme lippen op mijn lippen. "zoek een kamer!" roepen Chaz en Ryan terwijl Joyce als een maloot "aaaaaaaaaww!" piept. "okee" zegt Zsofi terwijl ze me meetrekt naar de deur. Ze trekt me mee naar hun hutje. Daar aangekomen, draait ze de deur op slot en doet ze de gordijnen dicht, ik pak haar op dr bek. Rustig natuurlijk. Als snel zijn we een lekker potje tongworstelen aan het doen. Ik zet en kleine stapjes naar voren naar het bed toe. Zsofi laat zich zachtjes op het bed vallen zonder onze zoen te verbreken. Ik lig/hang nu boven haar. Ze probeert mij shirt uit te trekken. I verbreek de zoen en trek mijn shirt over mijn hoofd. "nice abs.." mompelt Zsofi terwijl ze naar mn sixpac kijkt. Ik begin haar weer te zoenen. Alsnel heeft zij ook geen shirt meer aan. Ik begin aan haar BH-sluiting te prusten. Godver kut ding.. glimlachend maakt ze die zelf open. Woow. Ik slik even en zoen haar weer. Als snel liggen onze broeken ook ergens op de grond. Ik geeft haar kusjes in haar nek en ga verder naar beneden tot aan het randje van haar spongsbob/bokser. Voorzichting trek ik die naar beneden. Ze tilt haar heupen op zodat het wat makkelijker gaat. Zenuwachtig begin ik haar te zoenen. Ze merk het want ze verbreekt de zoen en zegt: "ben je nog maagd?" "ja.." mompel ik hees. "ik ook.." mompelt ze terwijl ze aan het randje van mn bokser pulkt. Ik begin haar weer te zoenen. Ze trekt mn bokser naar beneden en zie dat ze met grote ogen naar "Tha Biebs!" kijkt. Ze slikt en zoent me weer. Ik ga wat verliggen zodat ik op haar lig. "Justin.." mompelt ze onzeker. "ja?" zeg ik. "Je komt niet zonder hoesje in mn poesje." zegt ze nu. Even begrijp ik haar niet, maar pak dan mn broek en pak een "hoesje eruit." ik doe hem om "tha biebs!" en ga weer op haar liggen. Heel voorzichtig glij ik in haar. Bang dat ik haar pijn doet. Voorzichtig begin ik te stoten. Ze beweegt met me mee. Als ik klaarkom laat ik me zakken en glij weer uit haar. Uitgeput sluit ik haar in mn armen en val ik slaap.

Pov Zsofi

ik draai de deur opslot en sluit de gordijnen. Al snel voel ik Justin lippen op de mijne en zijn tong glijd mn mond binnen en doe de polonaise met mijn tong. Ik voel Justin dichter naar me toe komen dus lop ik achteruit. Plots voel ik iets in mn knieholtes. Mijn bed. Schiet er door mn hoofd. En laat me voorzichtig op het bed zakken, zonder de zoen te verbreken. Ik probeer Justins shirt over zijn hoofd te trekken. Hij verbreekt de zoen en trekt zijn shirt over zn hoofd. Ik kijk naar zn sixpac. "nice abs.."mompel ik. Hij zoent me weer. Alsnel ligt mijn shirt ook op de grond. Justin begint aan mn BH-sluiting te prusten. Ik kan een glimlach niet onderdrukken, en haal zn handen weg, en maak de sluiting open. Ik zie Justin slikken voor hij me weer begin te zoenen. Nog geen minuut later liggen onze broeken ook op de grond en lig ik in mn spongsbob-bokser.hij zoent me in mn nek en gaat voorzichtig naar beneden tot mn bokser. Hij begint voorzichtig mn bokser naar beneden te trekken. Ik til mn heupen op om het hem makkelijker te maken. Ik voel dat hij zenuwachtig is terwijl hij zijn lippen weer op de mijne plant. Ik verbreek de zoen en vraag: "ben je nog maagd?" "ja..mompelt hij hees. God! Wat is hij toch sexy! "ik ook" mompel ik terwijl ik aan het randje van zn boxer puklt. Had ik al verteld dat ie paars was? Voorzichtig trek ik zn bokser naar beneden. Ik kijk naar "tha biebs!" ik slik en begin hem weer te zoenen Justin gaat wat verliggen zodat hij nu op mn lag. "justin.." mompel ik onzeker. "ja.." mompelt hij terug. "je komt niet zonder hoesje in mn poesje." zeg ik. Hij kijkt me verbaast, maar pakt dan zn broek en haalt daar een "hoesje" eruit, en laat het om "tha biebs!" glijden. Hij gaat weer liggen. Heel voorzichtig glijd hij in mn. Een pijnscheut gaat er door mn lichaam heen. Maar die pijn word alsnel verplaats door het gevoel van genot. Voorzichtig begint hij te stoten. Ik beweeg zachtjes met hem mee. Als hij kreunend klaar komt, glijd hij uit me en gaat uitgeput naast me liggen. Hij slaat zn armen om me heen en drukt me nog dichter tegen hem aan. Al snel is zijn ademhaling regelmatig als teken dat hij in slaap is gepleurt. ik doe deken over ons heen en met een glimlach val ik in slaap.


het was best wel moeilijk om dit deeltje te schrijven^^ maar ook gewoon zo makkelijk! mijn vingers bleven maar (typing) doen^^

Reageer (3)

  • Curlystyles

    verderrr

    1 decennium geleden
  • Elevator

    verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • vvolf

    verduuuur <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen