Foto bij '019 || Who is she!?

De afbeelding die je ziet, is een vrouw die in dit hoofdstuk aan toepassing komt.

Ik keek om me heen. Ik zuchtte. Wat wou ik hier weer zo graag wonen; Palmwoods. Het zwembad, de overheerlijke milkshakes, en James. Ik keek weer om me heen. Waar was hij? Dit keer, tot mijn verbazing, zat hij niet in zijn stoel te zonnen bij het zwembad. Ik liep naar de lift en duwde het knopje ‘2’ in. Het ‘zogenaamde rustgevende’ Palmwoodslift-deuntje werkte me alleen maar op de zenuwen. De deuren gingen langzaam open. Gelukkig, ik irriteerde me kapot aan dat deuntje. Ik klopte op de deur van ‘2J’. Hoe zou hij reageren als hij mij voor de deur zag. In mijn gedachte zag ik zijn enthousiasme. De deur ging open. James stond in de deur opening. Ik glimlachte breed. “Verassing!” Riep ik. Zijn gezicht betrok.

Waarom betrok zijn gezicht? Hij moest blij zijn, ik had ervoor gezorgd dat hij in LA bleef, en ik kwam ook nog eens SPECIAAL VOOR HEM naar Palmwoods. “Niet nu..” Zei hij heel zachtjes. Ik keek hem niet-begrijpend aan. Ik wilde flink tegen hem tekeer gaan, dat hij mij wel eens mocht bedanken. Maar toen klonk er een vrouwen stem uit het appartement. “Wie staat er voor de deur? James?” Nu betrok mijn gezicht ook. Maar ik hoefde me geen zorgen te maken, de vrouw was zo te horen in de 40, dus ik hoefde me geen zorgen te maken.. Toch? Hoewel, ik heb een keer gelezen dat veel jongens vrouwen die ouder zijn aantrekkelijk vinden. “Brooke, je komt een beetje ongelegen..” Zei hij. Zijn hoofd was zo rood als een tomaat. “Waarom?” Zei ik luidt, zodat de vrouw mij kon horen. Opeens verscheen er een vrouw in de deuropening, naast James. Damn, wat zag ZEI er goed uit voor haar leeftijd, zei heeft wel wat botox in haar lichaam gestopt, denk ik. Ze had een goud getinte huid, en bruin kort haar. Haar ogen waren donkerbruin, en ze droeg een deftig pakje.

“Wie is daaaaat?” Bracht de vrouw uit. Ik keek James verbaasd aan. “Nou, ehm..” Begon James. “Ja, James. Stel me maar eens voor.” Zei ik chagrijnig. James werd nu nog roder. “Ja.” Zei de vrouw beslist. “James?” Zei ik, nu een tikkeltje bozer. “Ik ben Brooklyn Rocque, zeg maar Brooke. Ik sta eerder bekend om James’ vriendin, TOCH JAMES?” Zei ik dringend. De vrouw keek James streng aan. “Is dat waar, James?” Zei de vrouw streng. James keek op. ‘N-nou.. Ze, z-ze is gewoon een v- vriendin hoor..” Stotterde James. De zelfverzekerde, achterbakse hunk leek nu op een mietje. Ik keek hem onbegrijpend aan. “Wat? Ben ik GEWOON een vriendin!? Beteken ik niet meer voor je?!” Riep. Verdomme, wat was ik boos. En ik kon mijn hand niet onder de controle krijgen. FLETSJ! Ik sla mijn hand tegen zijn wang aan. Er verscheen een rode handafdruk op zijn linkerwang. En toen rende ik weg.

Wat was dit? Waarom vertelde hij niet gewoon dat ik zijn vriendin was? Dat ik veel voor hem betekende? Betekende zei soms ook net zoveel voor hem als ik voor hem? Misschien wel meer? Toen bedacht ik me dat tijdschrift die ik las. Er stond in dat jonge jongens op oudere, veel oudere, vrouwen vallen. Misschien was James wel net zo een, als die jongens? Het klonk allemaal absurd, maar er moest een verklaring hiervoor zijn, toch?


CLIFFHANGER!
Wat gaat er gebeuren? Waarom doet James zo vreemd als die vrouw erbij is?
Ik laat jullie fantasie de vrije loop! Ik wil dat IEDEREEN van jullie een idee opschrijft waarom James dit doet, en degene die het dichtst erbij zit krijgt als prijss..
Ik geef een abo op al je story’s.
Ik geef elke story van je een kudo!

Reageer (5)

  • ConorMayniac

    snel verdhurrrrrr!

    1 decennium geleden
  • xMoustachex

    Jullie hebben het goed dat eht zijn moeder is, ik bedoel; Dat kon je zo wel raden xd maar Pebble, je vervolg van het verhaal klopt niet, het gaat heel anders ;P

    1 decennium geleden
  • Cabbelera

    weeeehoeee!!
    ik heb zonet ff je hele story gelezen en ik ben verliiiieeefd!!(H)(H)
    je schrijft gewoon echt heel fantastisch mooi/goed/awsome!!

    ik denk idd ook dat James' moeder is (of een of ander ander familie lid), maar ik kan eigenlijk niet echt meedoen met de wedstrijd, ik heb nmlijk nog geen active story's waar jij op zou kunnen aboën of kudoën:$

    heeeel snel verder please!!
    xxx(K)

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    Het is gewoon james moeder xD
    snel meer!

    1 decennium geleden
  • Pebble

    Het is James' moeder! :D:D:D:D:D
    En hij probeert haar over te halen hem hier te laten, omdat hij dan bij Brooke kan blijven :D:D
    Jaja, geef maar toe, ik heb het geraden (:
    Ookal ben ik geen fan van BTR, dit verhaal is toch wel leuk (:
    Complimenten :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen