Foto bij Part 10

Part 10 al! :D

Heel erg bedankt voor de reacties altijd :D Jullie zijn amazayn!
Nu had ik veel inspiratie, dus deze is langer.

Veel leesplezier!

~Melody Hope Turner

Veel moeite koste het niet om Chelsea te overtuigen naar haar date met Liam te gaan. Integendeel: ze was laaiend enthousiast en bedankte ons uitvoerig. Terwijl ze op haar date vertrok, kreeg ik een sms van Zayn of ik naar hun hotelkamer wou gaan. Het was hun laatste avond hier en de andere jongens waren op café.
Alice las over mijn schouder mee. "Doe het wel veilig", grijnsde ze met een knipoog om vervolgens mee te delen dat ze naar Niall, Louis en Harry in het café zou gaan. Lachend stak ik mijn tong naar haar uit.
Ik kleedde me om en deed wat make up op voor ik naar Zayn vertrok.
Het hotel waar de jongens verbleven, was een stuk groter -en dus ook duurder- dan dat van ons.
Een grote marmeren trap leidde je van de inkomhal naar een verhoogde ruimte waar zich de receptie en deuren naar de liften, de bar en de toiletten bevonden.
Ik ging door de witte deur die naar de liften leidde. De klink was van echt goud.
Ik drukte op het knopje en wachtte tot de lift de gelijkvloers bereikt had. Samen met een koppel oudere mensen betrad ik de lift en drukte op het knopje dat de lift naar de 7de verdieping zou leiden. En mij naar de 7de hemel.
De vrouw droeg een donkerblauw mantelpakje dat matchte met het gelijkaardige kostuum van de man. Ze bekeken me van top tot teen en ik voelde me nogal ongemakkelijk.
Opgelucht verliet ik de lift toen deze op de 7de verdieping halt hielt en baande me een weg naar kamer 713.
1 keer kloppen was voldoende, want Zayn opende meteen de deur en glimlachte stralend. "Hi beauty."
Grinnikend gaf ik hem een kus. "Hi."
Hij hield de deur van de kamer open zodat ik die kon betreden. Het was een ruime tweepersoonskamer die hij met Liam deelde, maar Liam had het momenteel gezellig met Chelsea dus hadden wij de kamer voor ons alleen.
Zayn plofte in de zachte zetel die in een hoek stond en trok me op zijn schoot, met me naar zich toe gedraaid. Aan weerskanten van hem rustte 1 van mijn benen.
Hij plaatste zijn lippen op die van mij en likte zacht mijn onderlip waardoor ik mijn mond opende en zijn tong naar binnen drong.
We zoenden vuriger en passioneler en zijn handen streelden mijn onderrug onder mijn bloesje.
Toen ik met uit de zoen losmaakte, keek ik hem glimlachend aan.
Hij glimlachte echter niet terug.
"What's wrong?" Ik keek hem ongerust aan en hij antwoordde dat hij het erg vond morgen te moeten vertrekken.
Ik knikte. "But we can call eachother and mail?" stelde ik voor.
"Melody", zijn ogen boorden in die van mij en hij nam mijn hand beet. "I don't believe in the whole long distance stuff."
Ik beet op mijn lip toen ik de blik in zijn ogen zag. "You break up with me..?"
Hij knikte. "I'm sorry."
Ik moest hevig slikken om niet in tranen uit te barsten en stond op van zijn schoot. "Oh. Okay..." Mijn ogen waren vochtig. "Hope you have a great life." Ik draaide me om.
"Melody..." Opnieuw pakte hij mijn hand, maar meer kon hij niet zeggen want de deur vloog open en Liam en Chelsea vielen lachend en hevig kussend binnen.
Snel rende ik door de openstaande deur naar buiten.
Dit keer nam ik de lift niet, maar rende de trappen af terwijl tranen mijn ogen verlieten en mijn gezichten vervulden van verdriet.
Hoe kon hij dat doen? Waarom was ik zo stom te denken dat het echt iets kon worden met iemand als Zayn?

Reageer (5)

  • Judithjjeee

    zoooooo zielig
    maar wel leuk voor Chelsea en Liam

    1 decennium geleden
  • benign

    Omg!! Zo zielig!!! :o

    1 decennium geleden
  • Freckles

    Neeeeeeeeeeee! Zo zielig voor Melody..
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Zayn, I didn't thought that of you

    Bad boy, Bad bad boy

    snel verder x

    1 decennium geleden
  • HushHush

    Zayn! What did you do?! You made her cry you idiot O-o (Why am I always 'talking' to stories? XD)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen