Foto bij || 1 || Haylinn

Ik werd vroeg wakker. Ik kon al de hele nacht niet slapen. De avond van het ongeluk zat nog steeds in mijn hoofd. Ineens herinnerde ik me wat voor dag het was vandaag. Vandaag zouden er ouders komen om te kijken wie ze willen adopteren. Tot nu toe had ik nog geen geluk. Ik werd nooit uit gekozen. Meestal vonden ze me te oud. Ik ben namelijk 18. Als er nu niemand was die mij wilde adopteren, dan zou ik een baan moeten zoeken. Ik zou dat zowieso wel doen, maar ik moet dan binnen een jaar een eigen huis hebben. Er werd op mijn kamer deur geklopt. Ik deed open. “Heey Haylinn ik heb goed nieuws. Er zijn een paar mensen die een dochter van 18 willen” zei mijn begeleider Ella. Ze was altijd degene die ik kon vertrouwen. Door haar durf ik nu in ieder geval weer over straat te lopen. ik ging douchen. Daarna kleedde ik me aan en ging naar beneden. Daar stonden alle ouders in de ontvangers ruimte. Je moest altijd in leeftijdscategorieën gaan staan. Ik moest dan bij de 16 jaar of ouder gaan staan. Wij stonden daar dan altijd met zijn drieën. Er liep een man en een vrouw naar ons vak. “Hallo hoe heet jij” vroegen ze aan mij. “Hallo, ik ben Haylinn” stelde ik mezelf voor. Ik zag de man en de vrouw even naar elkaar kijken. Daarna liepen ze naar Ella. Na een paar minuten kwamen ze weer terug lopen. Ella liep met ze mee. “Nou Haylinn, dit zijn je nieuwe ouders. Meneer en Mevrouw Tomlinson” zei Ella. “Nou Haylinn pak je spullen maar. Je kunt vandaag nog met ons mee” zei meneer Tomlinson. Nu mijn vader. Ik knikte dankbaar. Daarna liep ik naar mijn kamer en pakte mijn spullen. Ik was blij dat ik hier weg mocht. Ik had niks tegen het weeshuis ofzo, maar ik miste gewoon het gevoel van een familie hebben. Ik had niet zo heel veel spullen, dus ik was al best snel klaar met alles pakken. Meneer en Mevrouw Tomlinson stonden al te wachten, toen ik weer beneden kwam. Nu stond er nog een vrouw bij. “Ehm hoi ik ben Haylinn” stelde ik me voor. “Ik ben Kim. Je nieuwe zus” zei de vrouw. Die zal wel niet vaak thuis zitten, dacht ik bij mezelf. “Nou kom maar mee” zei Kim. Ik achtervolde hun naar buiten. Toen ik een auto zag staan stond ik stil. Kim had het door en draaide zich om. “Haylinn wat is er” vroeg ze. “Is het goed als ik met mijn motor ga” vroeg ik. “Weet je waar forks ligt” vroeg mevrouw Tomlinson. Ik knikte. Ze gaf me een papiertje met een adres. “dit is ons huis. Kom hier maar heen” zei ze. Kim pakte mijn koffer en ik liep naar het motor hok. Ik had mijn motor gekregen van Ella. Het was mijn 16e verjaardagscadeautje. Ik ging op mijn motor zitten en deed mijn helm op. Daarna reed ik naar forks. Op weg naar mijn nieuwe huis.

_________________________________________

Tips, Abo's, Reacties?(A)

Reageer (2)

  • UnderTheSea

    Yeah, ik kom er nu al in voor (:

    1 decennium geleden
  • Hemera

    Cool geschreven.
    Op zich heb je geen spellingsfouten gemaakt en heb je leestekens gebruikt. Goed.
    En ik ben nu wel benieuwd wie haar vader is en of die nog leeft?
    Kus Sarah.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen