tja...

Ik stapte naar binnen en Joey liep met me mee. In de hal stond een vrouw te wachten. Ze was niet echt lang, maar wel slank. Ze had een bleke huid en krullend, rood haar. Ze kwam naar me toe en zei:"Ik ben Jessica Smith, de assistente van mrs. Lowthers, jouw producer. Ik zal je een rondleiding geven en daarna gaan we naar Sarah." Terwijl ze dit zei stak ze haar hand uit, die ik schudde. "Naomi Thompson, nogal logisch..." Zei ik. "Wil je wat drinken voor dat ik je rondleid?" vroeg JEssica. "Ehm...ja hoor. IK wil wel een kopje thee." Even later liep ik met een beker thee in mjn hand door de gang.
Na een tijdje kwamen we bij een grote kamer. "Dit is de belangrijkste studio."zei JEssica. Het was een kamer met allerlei apperatuur en in die kamer was nog een aparte, glazen kamertje met een microfoon erin. "Hier neem jij straks je leidjes op." zei ze en ze wees naar het glazen kamertje. "Oké, ik ben benieuwd hoe dat gaat als ik zover ben." zei ik. "O, het is heel simpel." zei Jessica. "Je staat daar binnen te zingen, terwijl Sarah en ik hier meeluisteren. Het liedje wordt tegelijk opgenomen." "O,dat klinkt inderdaad niet moeilijk." antwoordde ik. "Kom, dan gaan we naar Sarah toe." zei JEssica en ze wenkte me. Ik liep achter haar aan, naar het kantoor van Sarah Lowthers.

Sarah LOwthers zat achter haar bureau, toen we binnenkwamen. Gelijk toen ze me zag, stond ze op en liep naar ons toe. "Welkom, Naomi, bij de SL studio's. Ik ben jouw producer, Sarah Lowthers. Als je gaat zitten zal ik alles uitleggen en kun je me alles vragen." Ze wees naar een stoel aan de andere kant van het bureau en ik ging zitten. Jessicaliep weg en kwam even later terug met 2 bekers thee. "Dank je." zei ik en ik pakte de hete thee aan. "Oké, ik zal je uitleggen hoe we morgen gaan beginnen. In de 1e periode, die ongeveer 3 maanden duurt, ga je liedjes coveren. Jij mag liedjes uitkiezen en als ik ze geschikt vind, ga ik je leren om het leidje zo mooi mogelijk te zingen. Als je dat leuk vind, hoef je niet per sé nieuwe, door mij geschreven, liedjes te zingen, maar dat mag wel. Mijn ervaring is dat de meeste, vooral meiden van jouw leeftijd, het leuker vindne om te coveren. Na die 3 maanden gaan we een cd opnemn en ga je je 1e concert geven." "Mijn 1e concert..." dacht ik. "liever niet" "OKé, dat is redelijk duidelijk." zei ik. "Ik denk dat ik liedjes coveren inderdaad zelf ook leuker vind" "Dat dacht ik al." zei Sarah. "Heb je nog vragen?""Eh...ja. HOe vaak en hoe lang gaan we bezig in één week?" "JE bent hier op maandag en woensdag. Joey haalt je die dagen om 12.00 u op en hij brengt je om 16.00 u weer terug. Je hebt hier gewoon pauzes en je hoeft niet je eigen lunch meetenemen. O, en als er wijzigingen zijn, dan bel ik je." zei ze. "Oké, dan had ik nog een vraag...Moet ik ook nog naar school?" "Ja, de dinsdag en donderdag ga je van 9:00 u van 14:00 u naar school en de maandag en woensdag ga je van 9.00 u tot 11.30 u naar school. Vrijdags hoef je niet naar school." zei Sarah. "De school is gewoon in PalmWoods. Als je aan die vieze vent, Bitters, vraagt waar die is, kom je er wel." "Mwah, ik denk dat ik het beter aan iemand anders in PalmWoods kan vragen, want Bitters doet niets anders dan vies zijn." zei ik met een brutale grijns. "Tja...das waar. Nog vragen?" "Ja, nog één. Gabriëla Rodrigues is mijn beste vriendin en ik vroeg me af of we een keer een lied samen konden zingen." "Ja natuurlijk!"zei Sarah enthousiast. "Jullie hebben een deel van de uren dat je hier doorbrengt samen trainingen. Dat heb ik expres gedaan, want ik dacht dat het wel leuk was om met een leeftijdsgenoot samen te zingen, maar ik wist niet dat jullie elkaar al kende. Wat leuk!" Ik dronk mijn laatste slok thee op en Sarah zei:"Als je geen vragen meer hebt, mag je wat mij betreft wel gaan. Je hoeft pas vanag volgende week naar school en morgen hoef je maar vanaf 2.00 u te komen, want ik moet nog wat dingen regelen. Dus...tot morgen!" zei ze en ze schudde mijn han als afscheidsgebaar. "ja tot morgen!"zei ik en ik liep naar buiten. Daar stond Joey al klaar.

~Pompiedom weer een stuk! Hope you liked it!! reactie kudo abo?:X~

Reageer (7)

  • Lucid

    AWESOME!
    xxx

    1 decennium geleden
  • lisastyles

    Wauw echt vet leuk!!?
    snell verderrr... XD

    1 decennium geleden
  • LiLiDuckface

    leukk
    snel vvveeerrrddduuur!

    1 decennium geleden
  • TeamBella

    MEER BEN ER NU IN VER DIEPT EN DAN IS ER NIKS MEER :(

    1 decennium geleden
  • Ante

    Verdeeerr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen