*12
~Naomi POV~
In de lobby was het lekker rustig. Ik ging op een van de banken zitten en las weer verder. Ik was een tijdje aan het lezen toen er een meisje met 2 koffers de lobby binnenkwam. Ze had donkerbruin haar en bruine ogen. Ik stond op en liep naar haar toe. “Hulp nodig?” vroeg ik. Ze deed me aan mezelf denken, toen ik gisteren zelf hier binnenkwam. “ja graag” antwoordde het meisje. “ik ben Nicole Crystals..” Ze stak haar hand uit. “Naomi Thompson” zei ik en ik schudde haar hand. Ik pakte een koffer en liep achter haar aan naar de balie. Bitters was wat aan het doen achter zijn computer, terwijl hij patat at. “Wat is het toch een smerige, rare vent.” dacht ik. Nicole drukte op de bel, want Bitters negeerde ons. Hij keek op en vroeg chagrijnig:” Wat moet je?” “Ik ben Nicole Crystals en ik kom de sleutel van mijn kamer ophalen.” Zei Nicole beleefd. Bitters begon wat te typen en zei: ”Je krijgt kamer 2I. Zij wijst je wel waar die is, want ik ben bezig.” Hij wees op mij, gaf Nicole de sleutels en waggelde weg. “Zak” mompelde Nicole zacht en ik begon te giechelen. Ik liep met Nicole mee naar de lift en drukte op het knopje van de 2e verdieping. “Waarom ben je hier?” vroeg ik aan Nicole. “ Nou, ik mag in een film acteren, maar eigenlijk wil ik zangeres worden. En jij?” “Ik ben hier om te zingen.” antwoordde ik. We waren bij Nicoles appartement aangekomen. “Dat is mijn appartement.” zei ik en ik wees links van ons. “O, leuk dan wonen we naast elkaar.” zei Nicole en ze glimlachte naar me. “Wonen daar leuke mensen?” vroeg ze en ze wees naar 2J. “je moest eens weten.” zei ik en ik knipoogde. “Daar wonen 4 jongens met het zusje en de moeder van één van hen. Ze zitten in een band; Big Time Rush.” “Big Time Rush?” vroeg ze. “Een meisje van mijn vorige klas was daar helemaal fan van, maar ik ken ze eigenlijk niet.” “Ze hebben vet leuke muziek en zelf zijn ze heel aardig. Ik zal ze straks aan je voorstellen, maar eerst moet ik naar mijn studio. Dat duurt wel een uur of 2.” zei ik. “Oké, dat geeft niet, ik wil toch LA verkennen.” antwoordde ze. “LA verkennen…dat moet ik ook nog doen.” zuchtte ik. “Ik houd alleen niet zo van steden verkennen, en ik HAAT shoppen.” “Je haat shoppen?” vroeg Nicole verbaast. “Dat is raar. IK ken geen een meisje dat niet van shoppen houdt.” “Tja…ik ben een buitenbeentje.” zei ik luchtig. “Ik ga mijn tas pakken en dan ga ik naar de studio. Doei!” Ik zwaaide en liep naar mijn appartement. “Doei en leuk om je te ontmoeten!” zei Nicole. “ Ja, ook leuk om jou te ontmoeten.” zei ik en ik sloot de deur.
Zingend pakte ik mijn mobiel, portemonnee en mijn tas. Ik keek snel hoe laat het was. Shit, mijn taxi stond al te wachten. Ik rende naar buiten. Voor mijn neus stond geen taxi…maar een limousine! De chauffeur stapte uit en zei: “Ik ben jouw persoonlijke chauffeur, Joey Zanders.” Hij stak zijn hand uit. ”Ik ben Naomi Thompson, maar dat wist u natuurlijk al.” Ik schudde zijn hand. Hij knikte en hield de deur voor me open. “Dank u.” zei ik en ik stapte voorzichtig in. Het zag er echt gaaf uit vanbinnen. Het was super ruim, luxe ingericht en er stond zelfs een mini-koelkastje! Cool! Joey begon te rijden en ik keek mijn ogen uit. LA was echt gaaf! Ik was verbijsterd naar buiten aan het kijken, toen ik een smsje kreeg. Van Gabriëla. “Heey liefie! Heel veel suc6 op je 1e dag in de studio en doe de groeten! HVJ! xxx Gab” las ik. Ik smste snel terug: “Hey, dank je wel! Ik zal vragen of we een keer samen kunnen zingen. Tot vanmiddag! xxx Naomi<3!” Ik drukte op verzenden en keek weer naar buiten. Nog geen 2 seconden later kreeg ik weer een smsje. Ik pakte mijn mobiel en keek van wie hij was. Een onbekend nummer. Raar… Ik opende hem en las: “Heey Naomi! Heel veel plezier en succes je eerste dagje! Tot vanmiddag! Groetjes Logan. P.S. Heb je nog gedroomd=)?” Ik smste snel terug: "Dank je! Ja, ik heb nog gedroomd maar niet over pastaxD. Hoe kom je aan mijn nummer? Tot vanmiddag!!" Ik twijfelde wat ik als groet moest doen. Na een tijdje denken besloot ik om "X Naomi"te doen. Ik verzond het smsje en zette Logans nummer in mijn telefoonlijst. Na een tijdje kreeg ik nog een sms van Logan:"Ik heb je nummer van Gaab. Waar heb je over gedroomd?" "Vertel iuk je nog wel, maar ik ben nu bijna bij de studio. Ik heb een eigen limo:O! Vet gaaf! Doe de groeten! X" smste ik. De limo stopte en Joey hield de deur voor me open. Ik kreeg nog één laatste sms van Logan:"Vet coowl! Veel suc6! Doei!" "Dankje wel heb ik ewl nodig. Ben vet zenuwachtigxD. DAg!" Smste ik terug en ik stopte mijn mobiel in mijn tas. Ik wás ook vet zenuwachtig.
~OKe weer een hfdstuk. ben nu terug van vakantie dus misschien kan ik vaker typen. maar ik moet vanaf 5 sep weer naar school en dan kan ik niet zo vaak achter de pc:( Houvanjullie!!!~
Reageer (3)
OE!
1 decennium geledenIk Ben al hier! En ik moet alles nog lezen!
Ik schaam me egt dooooood!
\Ik ga snel Verder!
En me like you verhaal very much!
xxxx
Ghehehehe goed he dat ik jou nr heb gegeven.
X
..
1 decennium geledenwanneer kom ik ookal weer??