20 januari 2011.

Deze dag was een nachtmerrie voor mij. Maarja.. Altijd blijven lachen!

Ik zat rustig tv te kijken, naar de zender ''leren schaken van sjaakie.''
Dit is mijn lievelings programma, ik zat goed te kijken hoe alles moet. Totdat.. De bel ging.
Ik pakte mijn stok, die ik altijd gebruikte. en liep naar de deur. Ik deed open voor een agent.
Ik lachte met een big smile naar hem. ''Mevrouw..'' ''Ja?'' zei ik terug terwijl ik overdreven lachte.
''Uw man is..'' Ik onderbrak hem met ''Wilt u soms een kop chocolade'' ''Mevrouw..'' herhaalde de man nog eens, terwijl
ik al bezig was met chocolademelk zetten. '' Mevrouw, u man is overleden aan een hartstilstand.''
Even wist ik niet wat ik moest doen: Huilen of moest ik me aan mijn motto vasthouden, ja dat moest ik.
Ik glimlachte naar hem ''wilt u nog chocolademelk?'' vroeg ik met een piepende stem.

Ik nam een slok nog een slok van mij chocolademelk terwijl ik met een big smile naar de foto keek van hank, hank die nu in de hemel is.
Plotseling ging de deur open. OMA! Delilah en Marte stonden oppeens voor mn neus. ''Hai kids'' zei ik met een glimlach.
OMA! we hebben het gehoord, wat erg. Ze hadden tranen in hun ogen. Ik keek lachent terug, altijd lachen jongens. ''Chocomelk?''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen