Foto bij '016. || Best thing i ever had.

Langzaam ging de kastdeur open. “Je kan komen hoor.” Grinnikte ik. James liep snel in zijn boxershort naar het bed. James sprong letterlijk het bed op. Ik moest lachen bij het feit dat mannen altijd speelse jongentjes blijven. “Heb je alles gehoord? Stel dat je terug naar minnesoda moe-” Hij liet me niet uitpraten. Hij drukte zijn vinger tegen mijn mond en glimlachte. Weet je wat je in het begin zei? Brooklyn, je moet je niet te druk maken over wat er komen gaat, chillax! We zijn nu samen, in het heden. En daar moeten we van genieten.” Fluisterde hij in mijn oor. Hij grijnsde breed. Dat waren bijna precies dezelfde worden die ik hem had verteld, een van de eerste paar dagen. Ik zuchtte. Ik voelde hoe James met zijn handen naar de sluiting van mijn Victoria’s Secrets bh ging, en met zijn vingers de bh loskoppelde. En James’ woorden werkte. Ik vergat het eventjes. Ik keek hem uitdagend aan. Hij maakte mij gek. Hij streelde over mijn tepels en ik voelde een rilling langs mijn ruggengraat omhoog schieten. Mijn ademhaling stokte. James’ mond kwam dichterbij mijn oor. “You like it, don’t ya?” Zei hij met een grijns op zijn gezicht. Mijn ademhaling versnelde naarmate hij dichter bij mijn slipje kwam. Ik vlocht mijn handen terug door zijn haren en dwong hem zo zijn weg verder te zetten.

Ik opende mijn ogen langzaam. Het zonlicht scheen fel door de ramen. Ik hoorde de ademhaling van James, hij ging heel ritmisch. Adem in, adem uit, adem in, adem uit. Ik kon er zo nog wel uren naar luisteren, maar Gustavo kwam me zo ontbijt op bed brengen. Althans, hij bracht het, maar de privé kok had het gemaakt. “James..” Fluisterde ik in zijn oor. Maar hij bleek het niet gehoord te hebben. Zijn ademhaling ging ongestoord verder; In, uit, In, uit. Ik hoorde voetstappen op de gang. Snel probeerde ik James wakker te schudden. “James! James, wakker worden! Damn, James wordt een wakker.” Siste ik zachtjes terwijl ik nog bezig was om James gespierde, zware lijf te schudden. Maar James wilde niet wakker worden.

De deur ging langzaam open. “Brooke, hier is je ontbijt.” Zei hij. Gustavo zag er zoals gewoonlijk uit. Een vest, die hem nog dikker liet lijken, en een gouden gote bling-bling ketting. Ik glimlachde. “Dankjewel.. Pap..” Het woord ‘Pap’ ging er moeizaam uit. Ik klom mijn bed uit. Uit wanhoop had ik maar James’ shirt aangedaan, ik lag immers bijna naakt, alleen in mijn slipje, in bed. En mijn Victoria’s Secret bh kon ik even niet vinden. “Man, die trui kom me bekend voor? Ik heb toch echt een jongen daarin gezien..” Herinnerde Gustavo zich. Ik voelde dat ik rood werd. Ik glimlachte lief. “Eeeh, ja. Ik vind het fijn om jongens shirts te dragen als ik slaap..” Loog ik. “O, yeah. Het zal wel.” Zei Gustavo moeizaam. Hij zette het dienblad neer en liep mijn kamer uit. Ik zuchtte opgelucht.

Ik had James’ verstopt onder de dekens. Snel trok ik de dekens van James’ lijf af. Ik grinnikte; Hij had gewoon niks gemerkt. Ik keek met afschuw in de spiegel. Ik ging met mijn hand door mijn heftige krullen. Bah, waarom wou James met mij gezien worden? Ik was aan de mollige kant, mijn haar zat alleen als ik het stijlde, en ik had cup A. Terwijl, James.. Ik zuchtte en keek naar de slapende god. James was gewoon perfect. Zijn haar zat altijd geweldig, en hij had altijd zo’n gezonde, natuurlijke uitstraling. Ik beet op mijn lip. Damn, en ik wordt ook nog een mollig. Snel pakte ik de weegschaal en ging erop staan. “Wat doe jij?” Hoorde ik achter me. Ik schrok er bijna van. Ik keek op. “Hey, James. Eh, ik ben aan het wegen?” Zei ik zachtjes. James keek me afkeurend aan. “Je hebt een prachtlijf, Brooklyn!” Zei James verbaasd. Ik keek hem vreemd aan. Ik kroop weer in bed. “Pff, ja hoor? Ik ben hartstikke mollig?” “En dan? Vindt jij die dunne bonenstaken mooi dan?” Zei hij verbaasd. Ik werd stil. “Ik krijg zometeen nog hetzelfde figuur als Gustavo!” Grinnikte ik. Maar James vatte het heel serieus op. "Brooklyn, zo mag je niet over jezelf denken, je bent een hardstikke mooie vrouw." Zei hij. Hij bekeek me van top tot teen. Ik werd rood. Dacht hij echt zo over me?

"Leuke blouse heb je aan?" Lachde James. Ik was vergeten dat ik zijn blouse aan had. Ik had het gevoel dat ik niet roder dan dit kon worden. Ik maakte aanstalte de blouse uit te trekken maar James hield me tegen. "Ho, Ho! Ik vind hem leuk staan!" Zei James grinnikend. Ik glimlachte. James paktte het dienblad, en samen genoten we van het 5 sterren ontbijt.

People, al 33 abo's!! *feestje* *feestje* *feestje* (yeah)
You guys mean te WORLD to me!
Reageer er lekker op los, en stamp die kudo knop inn!
Dan maak je me zo happy (Y)
Morgen komt er weer eentje, lieve schatjes.
Dus nog even wachten! (H)

Reageer (4)

  • ConorMayniac

    ik ga die damn kudo knop instampen!

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    leuk!
    snel meer

    1 decennium geleden
  • LiLiDuckface

    leukk egt leuk gescheven !

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Ben zo blij dat ik een abo heb genomen!
    Verduuur (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen