Foto bij Hoofdstuk 14

Hooi sorry ik verwaarloos dit verhaal echt heeeeeel erg! daarom ga ik nu enorm veel deeltjes schrijven. die komen wss morgen online(niet allemaal). godver ben echt enorm inspiratieloos ;(

pov Zsofi
*BAM* "aauw" mompel ik ik. Als ik mn ogen opendoe zie ik dat ik op Justin lig. Mmm... sinds wanneer lag Justin naast me? Denk ik. Snel kruip ik van Justin af en help hem overeind, gezien hij ook wakker is geworden doordat ik op hem viel. "nu kan ik niet meer slapen.." mompelen we tegelijkertijd. Als we naar de bedden kijken, zien we dat Chaz een arm om Ryan heeft geslagen, en Joyce is spoorloos verdwenen. "aaaw! Dikke bromance!" zeg ik terwijl ik mn camera pak, en een foto van de boys maak. "Laten we Joyce zoeken." stelt Justin voor. "oke." zeg ik. Ik pak zijn hand en samen lopen we het hutje uit. We zoeken over heel het terrein en vragen een paar mensen of ze haar hadden gezien, maar plotseling kent niemand Joyce. Na een half uurtje gezocht te hebben, besluiten we om als laatste in het hutje van Justin te zoeken en anders geven we het op. We lopen naar het hutje. Daar aangekomen zien we Joyce op het bed van Chaz liggen. Teminste ik denk dat het het bed van Chaz is, gezien er een bokser mer CHAZ erop om de bedrand hangt. Justin en ik gaan in het bed van Justin liggen. Langzaam voel ik mn ogen dichtvallen. Ik voel zachte lippen op mn slaap. Ik gaap nog een keer en val dan in slaap.
Als ik wakker word, ligt Justin niet meer naast me, en is Joyce ook verdwenen. Ik kijk op mn mobiel, stop hem weer terug, en pak hem dat weer omdat ik weer vergeten ben hoellaat het was. Woow! Het is al 7 uur, terwijl ik 1 uur in slaap viel! Snel val ik uit bed, krabbel op en loop naar de deur. Met een knal knalt ie tegen de buitenmuur, omdat ik hem openhad geknalt. Ik loop naar buiten en knal de deur weer dicht. Ik ga als eerste naar ons hutje, daar is niemand. Ik besluit om mn tanden te poetsen, omdat ik een vreselijke smaak in mn mond had. Ik pak mn tandenborstel en tandpasta jat ik van Joyce en loop richtin het washok. Daar aangekomen is er ookal niemand. Vreemd.. ik poets mn tanden. Als ik klaar ben spoel ik mn mond. "OMG! BLAUWE APPELS HEBBEN DE WERELD OVERGENOMEN EN IEDEREEN IS OPGEGETEN!" gil ik verschrikt naar mn spiegelbeeld in de spiegel die helemaal besmeurd is met zeep. Ik ren als een teletubie het washok uit, richt in mn hutje. Daar dump ik mn tandenborstel en de tandpasta van Joyce op mn bed, en ren naar de eetzaal. Daar aangekomen zie ik iedereen aan de tafels zitten. "ooh.. ze zijn gewoon aan het eten en zijn niet opgegeten door blauwe appels die de wereld willen overnemen!" zeg ik tegen Dipsy die voorbij loopt. Nee, grapje hij liep niet voorbij, maar de dude was wel helemaal int groen, zelfs zijn haar! Mijn ogen gaan alle tafels langs opzoek naar mn vrienden. Als ik ze hem gevonden, ren ik op ze af en plof op de schoot van Justin met mn volle gewicht. Ik hoor hem kreunen, maar besteed er verder geen aandacht aan. Ik zie dat zn hele bord vol ligt met friet. Als een wild zwijn begin ik zijn friet naar binnen te werken en binnen vijf minuten is de berg friet weg. "Heeey! Das mijn friet!" roept Justin als ik het laatste frietje in mn mond prop. "te laat!" zeg ik met volle mond. Ik pak zn bord en loop naar de tafel met eten erop. Ik dump zoveel friet op het bord, dat als ik terug loopt naar de rest, ik een spoor frietjes achterlaat. Ik zet het bord neer voor Justin, en plof weer op zn schoot. Als snel is het bord weer leeg. Dit keer heb ik het eerlijk gedeelt met Justin. Nouja.. okee, ik at het meeste, maar ik had echt veel honger hoor! Ik ga van zn schoot af, zodat hij het bord weer kan hervullen. Dit keer laat ik hem het zelf opeten. Na 5 frikandellen en 2 kroketten zit ik vol. oh, en vergeet de kaassoufle niet! "volgende week moeten we alweer naar huis.."mompelt Chaz somber (hihi somber lijkt op Somers ;p) "jap.."antwoord ik terug. Mn humeur is gelijk omgeslagen. "Ik wil niet naar huis.. daar zijn zoveel regels..en ik moet jullie missen, maar vooral Justin.."mompel ik. Ik voel een traan langs mn wang glijden. Wacht? Huil ik nou? Ik wil helemaal niet huilen. Snel veeg ik de traan weg. Ik kijk naar de andere en zie allemaal sombere gezichten. "maar he! We hebben nog een week!" probeer ik ze op te vrolijken. Zwakjes glimlachen ze. "en we spreken elk weekend af enzo! En elke vakantie! "zeg ik. "jaa, en we skypen en msnen en tweeten en en en smsen elke dag!" zegt Justin terwijl hij zijn hoofd op mijn rug laat rusten. De andere maken instemende geluidjes. "laten we gaan." zegt Ryan opeens. Ik kijk om me heen en zie dat we nog de enige zijn die zitten. Snel staan we op en lopen naar het hutje van de boyzz om eens ouderwets gezellig een potje kussengevecht te doen.



Willen jullie AUB ook even het verhaal van mn vriendin lezen? danku(A)

http://www.quizlet.nl/stories/59978/in-love-with-my-best-friend/

Reageer (2)

  • Curlystyles

    verdurrr

    1 decennium geleden
  • vvolf

    VERDUUUR
    VERDUUUR
    VERDUUUR
    VERDUUUR

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen