Bread & Boys
[Ashey-Jane Smith's POV]
'where the fuck is die bakker?!!' riep ik hopeloos, ik keek alle kanten op maar ik zag niets dat op een bakker leek. ik zuchte diep en liep terug naar de straat waar ik woon. ik stopte voor een huis waar een jongen aan het basketballen was, hij had bruin haar en was niet zo groot. hij probeerde de bal in het net te gooien maar miste en de bal kaatste terug, recht tegen mijn hoofd. van schrik viel ik achterover en stootte mijn hoofd tegen een paal, het werdt wat duizelig maar dat ging snel weg. 'ohnee!! gaat het!! ik.. het... het spijt me' riep de jongen terwijl hij me hielp op te staan, ik knikte en zei' het is ok, je wist niet dak ik hier stond'. ineens keek ik in zijn mooie, bruine ogen die twinkelden, de jongen glimlachte naar me. ik schudde m'n hoofd en veegde mijn kleren wat schoon, 'hoe heet je?' vroeg de jongen stil. ik grinnikte en zei 'Ashley-Jane Smith', hij lachte 'Christian Jacob Beadles is de naam'. er kwam en nogal-lange stilte, 'uuh, kan je me helpen?' hij knikte instemmend, 'i..ik weet niet waar de bakker is'. 'C'mon, i'll show you the way' zei hij glimlachend, hij trok me aan mijn arm mee.
Na een paar minuten stopte christian en keek me aan, 'hier is het, ik wacht wel hier op je'. ik knikte en liep de bakker binnen, er stond een lieve mevrouw aan de toonbank, 'kan ik je helpen?' 'uh, ja ik wil een groot wit gesneden brood a.u.b'. de mevrouw nam en stuk brood en stak het in de snijmachine, ze stak het brood in een zak en gaf hem aan mij. ik gaf het geld aan haar en liep de winkel uit, ik zag christian staan en liep naar hem toe. 'wil je even meewandelen door het park?' vroeg hij verlegen, ik knikte en stopte het brood in mijn tas en liep met hem mee.
'dus, je bent nieuw hier?' vroeg christian na een tijdje stappen, 'ja, ik woon hier met m'n vader'. hij stopte met wandelen en keek me serieus aan, 'en... wat is er gebeurt met je moeder?' vroeg hij zachtjes. ik zette me neer op een bank en keek vaag voor me uit, 'ze is dood door een overdosis van drugs', er liep een stille traan over m'n wang. hij ging naast me zitten en keek me medelevend aan, 'het spijt me dat ik er over begon, het was niet mijn bed-' 'het geeft niet' zei ik terwijl ik zijn kant op keek, hij veegde de traan van mijn wang. opeens verdronk ik weer in zijn mooie, bruine ogen. 'en waar woon je dan?' 'naast jou' hij keek me met grootte ogen aan 'in die grootte villa?! wow'. ik grinnikte lief 'jup', 'leuk'zei hij entusiast. en weer kwam er een ongemakkelijke stilte, ik keek verveeld naar m'n voeten. ik hoorde gegrinnik en keek op, 'wat?!' vroeg ik verward, 'niets, niets' zei hij half lachend. 'komaan zeg me wat er is!! heb ik iets op m'n gezicht ofzo??' zei ik vragend, hij schudde z'n hoofd en lachte nog meer. ik werdt boos en stond op, 'ashley, wat ga je doen?' vroeg hij terwijl hij naar me toe kwam. ik had een idee en duwde hem het water in, hij stond op in het water en proeste al het water uit. 'je moest maar niet met mij lachen' zei ik en ik lache hem uit. 'oke oke ik heb het verdient' zei hij ook lachend, hij kwam uit het water en voelde in zijn zakken. hij haalde zijn gsm uit en keek ernaar, 'mijn gsm werkt niet meer' zei hij lachen. 'soorryhhy!! hahhaha!!' ik kon me niet inhouden van het lachen. 'kom hier dat ik je een knuffel kan geven' grapte christian, 'nee!! je bent nat!! nee christian laat me met rust!!!' gilde ik terwijl ik weg rende. 'kom hier ik wil je een knuffel geven' zei hij terwijl hij me bijna inhield, hij nam m'n hand vast en trok me naar hem en gaf een knuffel. 'ieuuuwww christiaaahhaaaan nee laat me loooos!!!' riep ik, 'oké' zei hij en liet me los, ik keek naar mijn kleren, die helemaal nat waren, en zuchte diep. 'ik haat je beadles' 'ik hou ook van jou' grapte hij.
Reageer (2)
Like like like xx
1 decennium geledenMuahaha basketbal tegen haar hoofd xd
1 decennium geledenSnelVerder <3