New BIG house
ik hou van reacties
[ Ashley-Jane Smith's POV]
ik keek dromerig uit het raam, ik zuchte diep. 'We zijn er binnen 3tal minuten lieverd, je zal het huis echt mooi vinden' zei hij nogal entusiast, 'zal wel pap' zei ik wat geiriteert. Wat later zag ik en bord staan met "atlanta" op, daar heb ik al eerder wat van gehoord. 2 minuten later vertraagde de auto en stopte bij een nogal-groot huis, ik stapte snel uit en keek met grote ogen naar het huis. 'Wow! is dat ons huis?!' 'jup!! do you like it??', ik knikte instemmend en liep naar de voordeur. 'Komaan pap' riep ik opgewonden, 'kom je 1 van je koffers halen?' ik knikte en liep huppelend naar hem toe, 'hier' hij gaf me de sleutel van het huis, ik liep terug naar de voordeur, deed hem open en snelde naar binnen. ik stond in een grote ruimte dat de hal moest voorstellen, aan elke kant van die ruimte stond en trap die je naar boven leidde. ik liep zo snel als ik kan naar boven, ik stopte bij een deur waar mijn naam in sierlijke letters op de deur stond. voorzichtig duwde ik de deur open, een grootte grijns kwam op m'n gezicht. 'mijn kamer is... is....' 'geweldig, cool, ongeloofelijk??' grapte m'n vader die achter me stond met de rest van mijn koffers die hij naar boven had gesleurd, ik sprong in zijn armen. 'dankjedankjedankjedankje!!! het is gewoon prachtig!!!' hij lachte, 'ik wist dat je het leuk zou vinden, ik heb nog iets voor je'. hij haalde iets uit zijn achterzak, het was een nieuwe BlackBerry, 'ik wist dat je zo graag een nieuwe wouw, dus heb ik nog snel 1 gekocht voordat we weg moesten'. ik pakte de gsm aan en bekeek hem, hij was prachtig. net wat ik wilde, hij was goudkleurig, ik draaide hem om en zag mijn naam op de achterkant staan. ik lachte breed en zei 'dankje pap, dat moest je echt niet doen!' , hij schudde zijn hoofd 'geen dank, ik zou alles doen om mijn kleine meid gelukkig te zien' zei hij terwijl hij naar m'n deur liep, voordat hij mijn kamer uit was riep hij nog 'wil je wel even naar de bakker lieverd'. 'JAAHAA!' riep ik vanuit mijn inloopkast, ja een inloopkast wow, ik gooide m'n koffers open en zocht wat kleren om aan te trekken, het is hier dan ook veel warmer dan in belgië . toen ik kleren had gevonden en ze had aangetrokken, liep ik naar de megagrootte spiegel en deed m'n haar in een strakke paardestaart, ik nam m'n tas en liep toen naar beneden. 'er ligt wat geld op de keukentafel, en koop wat voor jezelf met het geld je over hebt' riep m'n vader vanuit een andere kamer ,dat zijn kantoor bleek te zijn, ik liep de keuken in ,die ik nogal snel vond, en nam het geld. ik stak het in m'n zak en liep de deur uit.
Reageer (3)
Echt é kwas heel tzelfde aant denkn: een reis naar atlanta, gsm, nog een twa vo uzelf kopn... xd x
1 decennium geleden& snel verder btw xd x
1 decennium geledenFuuu, heeft die vent geld te veel ofzoo?? Ö
1 decennium geleden- i'm jealous ;$ -