Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 31

reacties?

Tom: en wat als haar vader thuis komt? Jens: ik ben zeker van niet, zijn werk betekent alles voor hem. Je keek Tom aan. Waarom wou hij niet dat ik naar huis ging? Door mij had hij amper geslapen, verlangde hij dan niet naar een rustige nacht? jij: ik ga naar huis, bedankt jongens echt waar. Tom: weet je het zeker? jij: ja Jens is bij me. Tom: oké dan. Jullie stapten met zijn allen naar jou huis. Jens: nogmaals bedankt he jongens. Tom: da’s niks, hier Demi dit is mijn nummer, moest er iets zijn… jij: Tom maak je maar geen zorgen. Je zag Tom onzeker knikken. Je gaf de jongens nog een knuffel en toen gingen jullie naar binnen. Meteen kwam je moeder de gang op. Moeder: waar zat jij jongedame! Jens: ma stop het! Ze is bij een vriendin blijven logeren. Je moeder zweeg en keek je kwaad aan. Haar blik verzachte pas toen ze je blauwe wang zag. Meteen stormde je naar je kamer toe. Fijn je wang zag echt enorm blauw. Dat gaat fijn worden morgen zeg. Blijkbaar zei je dat luidop want je broer antwoorde daarop. Jens: Je blijft morgen thuis. jij: wat ? Jens: ma belde naar school dat je ziek bent, dus je blijft morgen thuis. jij: ik vergeef het haar niet. Jens: dat zal ze wel weten. Je pakte het papiertje vast waar de nummer van Tom opstond. Jens: Demi? jij: Ja ?

Reageer (3)

  • MAK3Y0URM0V3

    mijn wang is nu ook blauw, alleen dan van een hockeybal xD
    snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • meghann95

    Verder

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verdergaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen