004
004
Na een tijdje geslowd te hebben, ga ik zitten op een bankje. Justin zou wat te drinken voor me halen. Ik kijk rond, er staan verschillende meiden. Sommige zijn blond en veel make-up. Sommige hebben bruin haar en fel blauwe ogen. En zo kun je er nog wel meer opnoemen, waarschijnlijk hebben ze ook allemaal een ander karakter. Ik zoek Abby tussen de vele mensen in. Na een poosje gekeken te hebben, zie ik haar dansen met Usher, ik glimlach. Ik zie daarna een gedaante voor me staan, als ik kijk zie ik dat het Justin is. Hij geeft me mijn drinken aan en komt naast me zitten. We kijken samen naar de feestende mensen, ineens komt er een bekend nummer op: Avril Lavigne – I love you. Ik begin mee te neuriën, uiteindelijk begin ik zonder het door hebben mee te zingen. Nadat het nummer afgelopen is, neem ik een slok van mij wijn. ik voel me aangekeken en kijk opzij. Ik zie Justin met open mond naar me kijken, ik kijk hem een beetje vaag aan. ‘dat klonk zo mooi’ zegt hij vol verbazing. ‘euh dankje’ ik zet mijn glas weer weg en sta op. Ik loop naar de dansende mensen en laat Justin alleen achter. Ik begin te dansen en verlies me zelf daar helemaal in. Ineens staat Abby weer voor me en gaan we samen dansen. Als we wat uitgeput zijn halen we wat te drinken. ‘stond je nou met Justin te praten en te dansen net’ ik knik en glimlach. ‘dan heb je het goed gedaan meid’ ‘vind je?’ ik nip even van mijn wijn.
Reageer (2)
+ABO
1 decennium geledensnel verder <
verder.
1 decennium geleden