Foto bij W52

“Meisjes!”, Griselda kwam aangelopen.
“Ja?”, vroeg Musa.
“Faragonda heeft gebeld. Jullie worden verwacht op Lichtrots. De specialisten moeten jullie brengen. Codatorta stuurt een ruimteschip.”
“Oké, juf Griselda”, zuchtte Bloom. Griselda keek Bloom aan:
“Ik geloof dat ik me moet excuseren, ik had je de kans moeten geven alles uit te leggen.”
“Bedankt, maar het geeft niet. Niemand had dit verwacht.” Griselda knikte en liep weg. Een paar minuten later kwam Codatorta aan met een van de schepen.
“Jongens, ik denk dat jullie de meisjes wel kunnen wegbrengen? Alle coördinaten zijn al ingegeven.”
“Geen probleem meneer.”
“Bedankt”, zei Bloom, en keek Codatorta aan.
“Graag gedaan meisje, het ga je goed.” Bloom knikte en stapte in, gevolgd door de anderen.

“Juf Faragonda, wat moeten we eigenlijk doen?”, vroeg Bloom toen ze haar zag.
“Dag meisjes. In de eerste plaats zullen jullie de raad moeten vertellen wat er is gebeurd. Probeer dat zo objectief mogelijk te doen. In de tweede plaats Bloom, en ik dat dat niet aangenaam voor je is, willen ze elk aspect van de betovering zien.”
“Oh”, schrok Bloom.
“De raad wil dat jij alleen als eerste binnenkomt. Ik heb hen weten overtuigen dat Flora mee binnenmag, maar ze mag niets zeggen en je ook niet tegenhouden tot iemand haar dat vraagt.” Flora en Bloom knikten.
“Succes Bloom”, wenste Stella.
“Ik overleef het wel. Tot straks.” Flora en Bloom volgden Faragonda naar binnen.

Reageer (3)

  • dayxdreamer

    Spannend!

    1 decennium geleden
  • Smal

    Je stond net tussen de populaire stories ;)

    1 decennium geleden
  • Smal

    snel verder :D <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen