Wrong Choice, ft Tokio Hotel |OO8|
Soumia Yilmaz
Lachend zit ik samen met Emily op een terrasje met een glas cola in onze handen. ‘Dat meen je niet?’ vraag ik verbaasd als Em klaar is met vertellen over haar werkdag vandaag. Blijkbaar had een van haar klanten een grote mond waardoor Em een kop koffie pakte en het zo over de man heen gooide. Echt zo’n typische actie voor haar. Als iemand tegen haar tekeer gaat moet ze wel iets doen om de ander belachelijk te maken. Daarom moet je ook beter geen ruzie met haar krijgen. ‘Maar schat, ik moet naar huis’ Ik kijk haar met een pruillip aan maar knik dan vervolgens en snel drinken we onze cola op en nemen afscheid van elkaar door elkaar een knuffel te geven en elk lopen we een andere kant op. Ik ben echt blij dat ik Em heb en natuurlijk mijn zus. Vroeger op de basisschool was ik nooit echt populair, ik zag er niet zo uit als mensen van me hadden gehoopt of verwacht en daarom werd ik al snel het pispaaltje. Gelukkig waren mijn ouders en zus er altijd voor me maar nooit was het genoeg voor hun. Maar nu? Nu gaat het goed met me, ik heb een zus die alles voor me betekend, een vriendin dat altijd voor me klaar staat en een goede baan. De meeste van mijn oude school kunnen dat niet zeggen.
Bill Kaulitz
Ik kijk geïrriteerd naar mijn broertje als ik lees wat hij als laatste opgeschreven heeft. Hoeren. Serieus hij leert het echt nooit. Waarschijnlijk doet hij dit niet eens voor Georg maar voor zichzelf. Ik neem nog een paar flinke slokken van mijn cola en laat me dan vermoeid achterover vallen. Al zijn Tom en ik een eeneiige tweeling toch verschillen we zoveel van elkaar. Vooral op het gebied van liefde.
Wauw we vroegen maar om drie reacties en we kregen er gewoon meer! Echt heel erg lief van jullie. <'33 Als dank een stukje, nu gaan we pas verder na vijf reacties!
Reageer (5)
Sneeel weer verder (:
1 decennium geledenxo'
nieuwabo hier dus heel snel verder gaan
1 decennium geledensnel verdeeeer
1 decennium geledenxxx
oeeew eerste reactie
1 decennium geledensnel verder
lots of hugs ansd kisses(H)
snel verder please ik word met elke minuut nieuwsgieriger naar jullie verhaal
1 decennium geledenlots of hugs and kisses(H)