Foto bij Chapter five.

Rose Lyn Anderson, pov.

Ik praatte nog wat verder met Chaz, want zo bleek hij te heten. Hij was heel aardig en het was super gezellig met hem. Mijn moeder keek me aan en gaf me een knipoog. Ze dacht natuurlijk dat ik hem leuk vond ofzo. "Wat ga jij eingelijk in stratford doen?" vroeg ik. "Uh, daar woon ik! Haha, en jij dan?" vroeg ik. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, ik ook! Nou we gaan er eingelijk naar toe verhuizen maar wel SUPERGEZELLIG chazziee!" riep ik blij. Dan had ik tenmisnte nog een vriend in Stratford die ik kende. "Naar welke school ga je?" vroeg Chaz. "Uhmm, ik weet niet precies hoe die heet, sorry" zei ik. Toen ik weer in slaap was gevallen werd ik wakker gemaakt door Chaz. "Rose, je komt op dezelfde school als mij! Ik heb net met je moeder gepraat en die zei dat je naar dezelfde school ging!" riep Chaz blij."YEAAAAAH" riep ik blij. Wat was ik blij dat hij bij mij op school zat, dan had ik gewoon een vriend! Misschien komen we wel bij elkaar in de klas. Dat hoopte ik gewoon zo erg. Dan zou school niet erg meer zijn. "Chaz?" vroeg ik. "Hmm, wat is er Rose?" vroeg Chaz. "Zou je het leuk vinden als ik bij je in de klas zou komen? Of haat je me zo erg?" vroeg ik. "Ik sta er op dat je bij mij in de klas komt dus je bent niet meer van me af." zei Chaz rustig. Ik woelde hem door zijn haar waardoor het helemaal door de war zat. Hij keek me nep boos aan, maar al snel schoot hij in de lach. Hij kon ook nooit serieus zijn , die schat..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen