Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 30

reacties?

Aan de bank zag je een jongen zitten die sprekend op je broer leek. Tom wou juist iets zeggen maar je rende al op de jongen af. Jij: Jens! Je zag de jongen opkijken en toen ook naar jou toelopen. Jens: Demi! Je gaf je broer een knuffel en jullie gingen op het bankje zitten. Ondertussen waren de jongens ook al bij jou komen staan. Jij: Jens dit is nou tokio hotel. Jens: aangenaam en bedankt om op mijn zusje te letten. Bill: graag gedaan, e Tom. En Bill keek Tom al lachend aan. Als antwoord gaf Tom, Bill een lichte stomp in zijn zij. Jullie zaten een tijdje te babbelen en het leek wel of je broer de jongens van tokio hotel tof vond. Meestal was hij nogal een beschermend type tegenover jongens, maar nu. Niks van te merken eigenlijk, waar je wel blij om was. Jens: Demi, kom je vanavond mee naar huis? Jij: ehm is papa thuis? Jens: nee die is gaan werken. Jij: ik weet niet, wat als ma terug… Jens: ik blijf in jou buurt dus ze zal wel niks doen. Je keek de jongens van tokio hotel aan om hun mening te zien. Ze keken allemaal van dat ik het eens moest proberen alleen Tom’s blik keek onzeker.

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    hihi, Tom wil haar bij zich houden
    snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen