07.Wakker worden en een lieve familie.
Ik word wakker in mijn kamer.Mijn ouders en mijn zus zitten naast het bed.
'Gelukkig Luna je bent wakker,'zegt mijn moeder opgelucht en geeft me een knuffel. 'Je hebt wel 2 dagen en nachten geslapen lieverd,'zegt mijn vader.'Wat is er gebeurd?' weet ik moeizaam te zeggen.'Merlot vertelde je het verhaal over ons verleden en wat je bent,'zegt Amethyst. 'Waarom hebben jullie het nooit gezecht?'vraag ik.'Toen ik zwanger van je was wou ik alles doen om je te beschermen,ik wist dat je anders zou zijn dan alle andere maar ik besloot het niet te vertellen omdat ik van je hou en je wou beschermen.' 'O moeder ik hou ook van jou, maar ik had het wel fijn gevonden om te weten wie ik ben.' 'We hebben Marie-Loise weg gestuurd we zagen in dat ze niet het aardige beleefde meisje is die we dachten dat ze was,'zegt mijn vader. 'Maar worden haar ouders dan niet boos?' 'Dat maakt niet uit familie gaat voor!,'zegt mijn moeder. 'Ik hou van jullie.' 'Wij ook van jou lieve Luna.' Wat ben ik blij dat Merlot het vertelt heeft en wat ben ik blij dat mijn ouders zo lief zijn nu.'Kleed je je aan Luna dan kunnen we gaan eten.' 'Oke kom er zo aan.' Mijn ouders en Ame lopen de kamer uit.Ik kleed me snel om en loop naar beneden. Mijn familie zit al in de eet kamer aan de tafel en ik ga snel ook zitten. het eten wordt binnen gebracht het ziet er heerlijk uit.Mijn maag begint heel hard te knorren.'hahaha volgens mij heb je best wel honger of niet Luna?'zegt Ame.'Ja inderdaad ik denk dat ik al die schalen in mijn eentje op kan,' zeg ik lachend. we eten en kletsen nog lang door wat ben ik gelukkig zeg.
Er zijn nog geen reacties.