De trainingen waren elke dag hetzelfde, we moesten elke dag afmaken op doel. Het werd een beetje te eentonig, en mijn ego ging er niet echt op vooruit. Elke keer ging het goed, elke keer kreeg ik de bal aangespeeld, liep ik om de verdediging heen en scoorde. Waarom wou het dan niet tijdens de wedstrijden?! Ik trapte woest tegen de bal en zonder ook maar te kijken vloog hij zo het doel in. ‘AH KOM OP ZEG!’ riep ik boos en ik liet mezelf op de grond vallen. ‘Madame zit vol frustraties.’ Grinnikte Pedro en hij kwam boven me staan. ‘Ik ben geen madame.’ Zei ik geïrriteerd. ‘Ik had het eigenlijk over Amber, zij heeft die krassen op je rug toch gemaakt?’ zei hij met een grijns. ‘Damn, ik had gehoopt dat het niet was opgevallen.’ Mompelde ik en ik ging overeind zitten. ‘Iedereen heeft het erover gehad.’zei Pedro lachend. ‘Stelletje roddeltantes.’ Zuchtte ik. ‘Ja we moeten toch iets doen, over de uitslag van de afgelopen wedstrijd praten? Dat zou niet echt motiverend zijn.’ Zei Pedro en hij haalde zijn schouders op. ‘Jullie houden er echt van om over mij te praten, of niet? ‘ siste ik en ik stond op. ‘Wat bedoel je daar nou weer mee?’ vroeg Pedro verbaasd. ‘Ik weet dat het mijn schuld is dat we verloren, dat hoeven jullie niet nog een keer in te wrijven hoor.’Zei ik en ik liep weg. ‘EN NOU IS HET GENOEG!’ riep Pedro boos en hij trok me terug. ‘Jij voelt je verantwoordelijk voor het verliezen, maar dat is niet zo. Ieder ander had het afmoeten maken, maar niemand deed het. We lieten jou alleen staan, iets wat niet hoort bij een teamsport. Geef jezelf niet de schuld gast, het is echt niet jouw verantwoordelijkheid. Ook al lijkt dat zo; HET IS NIET ZO!’ riep Pedro boos. Ik keek hem verbaasd aan, maar besefte ineens dat hij gelijk had. ‘Het spijt me.’ mompelde ik en ik keek hem verontschuldigend aan. ‘Maakt niet uit. Maar vertel nu eens over die krassen op je rug.’ Zei Pedro met een grijns en hij sloeg zijn arm om me heen. ‘Gevallen in de bosjes?’ zei ik vragend en ik liep richting de kleedkamer. ‘Of gewoon harde seks!’ riep Pedro en de rest van de jongens begonnen te joelen .’Tsja, die optie is er natuurlijk ook.’ Zei ik met een brede grijns. ‘Die gast heeft het ook echt goed voor elkaar he. Mooie chick en goede seks.’ Zei Adriano. ‘Jij moet echt nog opgroeien, het draait niet alleen om de seks en hoe knap iemand wel niet is. Amber luistert als het nodig is, ze staat voor me klaar wanneer ik haar nodig heb, en ze is gewoon leuk.’ Zei ik en ik gaf hem een dodelijke blik. ‘Oke jongens genoeg gezeik en gezeur. We gaan nu geen ruzie maken, morgen staat er weer een wedstrijd op het programma en we moeten winnen. We kunnen dus geen onenigheden in het team veroorloven.’ Zei Carles en hij keek van mij naar Adriano en weer terug. ‘Ja baas.’ Zei ik en ik gaf hem een high five. Morgen gaan we ervoor, en we zullen als winnaars het veld afstappen!

Oh em gee, hoe origineel;
Again voor Amber <3
Omdat ze vandaag naar school moest, en dat is zielig ):

Reageer (6)

  • Courage

    Of ze winnen niet. -pessimistische bui-
    Snel verder! (nerd)

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Ik moest ook naar school (cat)
    Haha just kidding, I love it & leuk geschreven as always _O_

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Pedro, hoe krijg je het voor elkaar om dat zo ineens uit het niets te zeggen! *O*

    1 decennium geleden
  • Casanova

    Pedro man, i love you for cheering him up.
    En adriano, thanks bro i know i'm awesome.
    En lio is gewoon de beste.
    Goh weer voor mij, hoe stoer 8D
    I feel honoured. Verder chick <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen