008
‘Oh Lionel het ziet er erger uit dan vannacht. ’ Zei Amber en ze streelde over mijn rug. ‘Au.’ Mompelde ik. ‘Misschien toch maar geen seks meer.’ Mompelde Amber en ze keek me met een schuldige blik aan. ‘Ach niks aan te doen.’ Glimlachte ik en ik drukte een kus op haar wang. Ik wierp een blik op de klok en zag dat ik al moest gaan. ‘Ik ga snel, tot vanmiddag.’ Glimlachte ik en ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. Daarna snelde ik de deur uit en stapte de auto in. Ik reed snel weg aangezien ik al aan de late kant was..
Ik parkeerde snel mijn auto en rende in de richting van het stadion. Ik krijg het ook weer voor elkaar om als een van de laatste te komen, zodat iedereen kan toe kijken als ik ga omkleden. Dan mag ik zeker direct gaan uitleggen wat er gebeurd is. Ik liep de kleedkamer in en tot mijn verbazing was hij leeg; dat scheelt mij mooi weer een uitleg. Ik trok snel mijn shirt uit en schoot in mijn trainingsshirt. Daarna trok ik de rest aan en rende in de richting van het trainingsveld. Iedereen stond al op een rij en ze keken me allemaal met een grijns aan. ‘Wat?’ vroeg ik verbaasd. ‘Je shirt zit verkeerd om, sukkel.’ Zei David lachend. Ik keek naar mijn shirt en zag dat hij inderdaad verkeerd om zat. ‘Leuk toch?’ probeerde ik, hopend dat ik mijn shirt niet alsnog moest uitdoen. ‘Lionel, omdraaien.’ Zei Pep streng. Ik zuchtte en trok mijn shirt uit. Ik draaide hem snel om en liep toen naar de rest toe. Gelukkig zaten er op de voorkant geen krassen, maar als je vanaf de zijkant keek kon je overduidelijk zien dat mijn rug beschadigd was. Ik zag Pedro me raar aankijken maar ik negeerde hem. ‘Jongens, we gaan vandaag trainen op het afmaken van de doelpunten, aangezien dat de afgelopen wedstrijd compleet mislukte.’ Zei Pep en hij keek in mijn richting. ‘Ja ja, ik weet wel dat ik de wedstrijd verkloot heb.’ Zuchtte ik met een licht geïrriteerde ondertoon. Waarom moeten ze het toch continu inwrijven dat het mijn fout is dat we verloren hebben? ‘Lionel, jij bent niet de enige die schuld heeft gehad. We zijn een team, de rest had het moeten oppakken. En daarbij komt, de verdediging was ook slecht. Dus we pakken het mooi in één oefening op. Er wordt afgemaakt op doel, terwijl de verdediging gaat blokkeren.’ Zei Pep. ‘Yeah right, hij zegt dat gewoon om m’n ego te strelen.’ Mompelde ik en ik begon aan de warming up.
Tijdens het rennen kwam Xavi bij me lopen en hij keek me met zo’n doordringende blik aan. ‘Jij denkt nog steeds dat het jouw schuld is dat we verloren hebben, of niet?’ vroeg Xavi, ook al wist hij dat hij toch gelijk had. ‘Ik denk het niet, het is zo.’ Zuchtte ik en ik versnelde mijn pas, niet dat dat nut had, Xavi kon me zo bijhouden. ‘Volgens mij kan ik dit net zo goed tegen een muur gaan zeggen, maar het is niet alleen jouw schuld Lio, echt niet.’ Zei Xavi. ‘Loop inderdaad maar naar een muur toe.’ Mompelde ik. Het is en blijft mijn fout, punt uit.
She's special, and I love her.
I love everyone from EC <3
Reageer (4)
Mooi !
1 decennium geledenNee het is niet Lio's schuld, Lio is lief
1 decennium geledenSnel verder!
'Hi wall, how are you doing today? '
1 decennium geledenOke flauw :W
Verder reinaaaaaa (banana)
Ugh lio poor insecure man ):
1 decennium geledenWe all love ya and you rule, kay?
DON'T FORGETT HUN.
Oh heey weer voor mij wat toevallig :9
Thankyou bby ily2 (heart2)