Foto bij ~ 021:

Samen liepen we naar de apple store en bella stond te popelen om Liam weer te zien. ‘Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Liam’ vroeg ik nieuwsgierig. ‘Eh hij smst mij heel veel en gisteren hadden we onze eerste date en we hadden soort van gezoend en ohja hij zei dat hij me leuk vond, maar beter moest leren kennen’ brabbelde ze aan één stuk door. ‘aah wat leuk, maar onthoudt je bent nog maar 15, doe alleen wat je zelf wilt en niet meer’ zei ik wijs en ze zuchtte geïrriteerd. Ze mag wel volwassen voor haar leeftijd zijn, maar ze blijft altijd mijn kleine zusje. We babbelden nog even en al snel kwamen de jongens aanlopen. ‘Hey sweetheart’ zei Zayn met een zwoele stem, hij wou me een kus geven maar ik kapte het af. Waarom? Nou ik wil niet gestalkt worden door duizenden fans, ik heb mijn eigen leven en dat wil ik graag behouden. Zayn keek mij fronsend aan en ik wees naar een groepje meisjes met camera’s. ‘I don’t want to be hated by thousands of fans, i have my own life and i would love to keep that’ zei ik voorzichtig en keek hem zenuwachtig aan. hij was verbaasd maar begon toch breed te glimlachen. ‘I get it and i accept your choise’ zei hij lief. ‘Guys, I’m hungry and we have to ejoy the last day of our holiday (herfstvakantie)’ zei Niall en al snel liepen we naar de mac donalds. We namen plaats aan een grote tafel en tot mijn verbazing waren hier geen gekke fans. ‘What do you want to eat’ vroeg Zayn, ‘Nothing i’ll order by myself’ ‘No’ ‘Yes’ ‘No’ ‘Ohgod Zayn yes, you don’t have to buy me everything’ ‘But I’m..’ ‘Yes you’re my boyfriend and I think it’s really sweet of you.. but I can buy things by myself’ Zayn begon te mompelen en de rest begon hard te lachen. Ik liep naar de kassa en bestelde een kipnuggetsmenu voor Bella en mij met een salade. Na een tijdje hadden we alles op en besloten om naar mijn huis te gaan. Na een kwartiertje kwamen we bij mijn huis aan en al snel lag iedereen uitgeput op de bank. Ik legde mijn hoofd op Zayn zijn borst en hij ging met zijn handen door mijn haar. ‘Are you going to say to your parents about us?’ fluisterde hij in mijn oor. Waarom niet toch? Mijn geluk mag ik wel delen. ‘Yes, though it will be awkward but yes, what about you?’ ‘Yes ofcourse, they have the right to know why I’m happy everyday’ ik glimlachte breed en gaf drukte zachtjes mijn lippen op zijn lippen. ‘To what school are you going tomorrow’ vroeg Niall en ik keek hem geirriteerd aan. ‘Bradford collage or something’ antwoordde bella die bij Liam lag. Zayn keek mij blij aan en ik fronste. ‘We go to that school too’ zei Harry die bovenop Louis lag. Waarom heb ik geen idee en het liefste wil ik het niet weten ook.

Reageer (6)

  • SliddSel

    haha die laatste zin ^^
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Laurafor1D

    hahaha supah !

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    leuk stukje !

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    haha, geniaal ! ;p

    snel verderr(flower)

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen