Foto bij Part 8

Thnx voor de superlieve reacties! Jullie zijn awesome!! ;D
Vandaag naar de London Dungeons geweest, dat was echt cool!
En 's avonds gingen we naar een echte Londense musical: 'The Phantom of the Opera'.
Die was zo machtig!
De film had ik al eens gezien, maar de musical was zoveel cooler!
Zelfs mijn broer -die van die dingen haat- vond het super


Dit stukje is uit de pov van Chelsea ;)
Veel leesplezier!

~Chelsea Lily Adams

Enkele uurtjes later zaten we gezellig met zijn achten in een klein cafeetje. Liam zat tegenover me met Zayn en Niall aan weerskanten van hem. Ik zat tussen Melody en Alice.
Zayn en Melody zaten onder tafel de hele tijd ‘stiekem’ met hun voeten aan elkaar. Ze dachten alleen dat niemand het merkte en giechelden. Ik rolde met mijn ogen en Liam knipoogde naar me.
Ik voelde iets raars in mijn buik. Vlinders? Ik was nog nooit echt verliefd geweest. Maar Liam… ik weet niet… er was iets met hem. Iets dat me aantrok zoals nog nooit een jongen bij me had gedaan.
Plots voelde ik me onzeker. Iemand als hem zou me nooit zien staan. Normaal had ik succes bij de jongens, maar Liam was zo anders. Liever, respectvoller.
Ik zuchtte zacht en hij keek me vragend aan. Snel schudde ik mijn hoofd ten teken dat er niets was. Aan zijn blik zag ik dat hij me niet geloofde, maar hij zei er niets over en begon een gesprek met Niall. Zelf praatte ik met Alice en bekeek hem stiekem vanuit mijn ooghoek. Hij was knap. Zijn bruine haren leken altijd perfect te vallen. Hij had lieve zachte ogen en een schattige glimlach. En dan had ik het nog niet over zijn lichaam… Zijn ogen vonden de mijne en geschrokken keek ik snel weer naar Alice. Waarom moest hij nu weer opkijken?
“Chelsea?” vroeg Alice.
“Hmm?”
“Waarom waag je je kans niet gewoon? Dat doe je anders toch ook?” Ze sprak expres nederlands zodat de jongens ons niet verstonden. Ze keken ons vragend en nieuwsgierig aan.
“Ik durf niet…” stamelde ik en Alice keek me ongelovig aan. “Chelsea die een jongen niet durft te versieren?” Ook Melody keek met dezelfde blik als Alice.
“What’s wrong?” vroeg Louis.
“Nothing”, antwoorde ik voor de anderen wat konden zeggen. Hij haalde zijn schouders op en zette het gesprek met Harry voort. Ik begreep het zelf ook niet. Ok, ik was verliefd, maar waarom durfde ik daarom mijn kans niet te wagen? Alice en Melody keken vragend en ik zuchtte. “Ik ben bang dat hij me afwijst.”

Reageer (4)

  • Speigelman

    i love it girly !
    je vind me vast zielig dat ik nu nog op de pc zit maar ik ben net thuis van een avondje weg (a) xxx

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Doet hij niet hoor ChelliePellie

    Love it <3

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    superleuk
    pleeaaase snel verderrrr

    1 decennium geleden
  • beyzos90

    I love your story!!!
    SNel verder!! (yeah) (dance) (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen