We komen weer de discozaal in en iedereen is nog vrolijk aan het dansen op de keiharde muziek die draait. Hun weten natuurlijk niet wat er net is gebeurd en ik ben van plan om het nu gewoon te vergeten. Hand in hand lopen Caitlin en ik naar de bar en ik gebaar naar de barman dat hij moet komen. Hij komt aanlopen en ik bekijk hem even van top tot teen. Ik bijt op mijn lip en hij grijnst naar me. 'Kan ik de twee mooie meiden misschien een drankje geven?' vraagt hij en knipoogt naar ons. 'What the hell.' denk ik. Ik ga nu genieten van wat ik kan krijgen, morgen maak ik me wel weer zorgen over de rest. Ik laat me helemaal gaan vanavond. Ik glimlach naar hem en knik. 'Twee passoa jus graag.' antwoord ik en hij draait zich om. Ik kijk naar Caitlin en ze grijnst. 'He likes you.' zegt ze geluidloos en ik gooi mijn haren naar achteren. We lachen allebei en de barman komt terug met een paar drankjes. 'Over tien minuten neemt iemand anders me over. Ik ben dan vrij. Wil je misschien met me dansen?' vraagt hij en glimlacht. 'Ja, dat lijkt me leuk.' antwoord ik en hij knikt. Hij loopt weg naar een stel jongens om hun bestelling op te nemen en ik kijk Caitlin aan. We gillen zacht en geven elkaar een high five. 'Ave, hij is hot!' gilt ze. 'I KNOW!' Ik neem een slok van mijn passoa jus en ik heb het gevoel dat ik helemaal straal. Ik voel me geweldig. Niks kan mijn avond nog kapot maken. Give me everything van Pitbull en Ne-yo begint en een gilletje verlaat mijn lippen. Dit is echt een geweldig nummer. Ik gooi mijn drankje achterover en pak Caitlin's hand. Ik trek haar van haar barkruk af. Ze zet snel haar glas neer en we rennen dan samen de dansvloer op. We beginnen als twee gekken te dansen en ik kan het niet helpen om te lachen. 'Wie doe ik na?' gilt ze boven de muziek uit en ze doet een mislukte dougie. 'BIEBER!' gil ik terug en we lachen nog harder. 'Of deze!' Ik doe een mislukte versie van de jerk. 'BIEBER!' gilt zij dit keer. Ik moet naar adem happen om niet te stikken door het lachen. Er stroomt een traan over mijn wang en Caitlin stopt abrupt met lachen. 'Huil je nou?!' Ik knik lachend en ze kijkt me geschrokken aan. 'Van het lachen, gekkie!' Haar mond vormt een 'o' en we lachen weer. Als het liedje is afgelopen lukt het ons eindelijk om weer een beetje tot rust te komen. More van Usher begint te draaien en ik kijk haar grijnzend aan. Dit is ons liedje. Iedereen begint te springen en we springen vrolijk mee.

Iemand slaat zijn arm om me heen en ik kijk geschrokken op. Ik zie de jongen van achter de bar staan en hij kijkt me grijnzend aan. 'Hey.' zegt hij en ik stop met springen. 'Hi.' 'Mijn naam is trouwens Jason en de jouwe?' vraagt hij en ik kijk hem mysterieus aan, maar geef geen antwoord. Ik leg mijn vinger op zijn lippen als hij weer zijn mond open doet om wat te zeggen en ik schud mijn hoofd. Dan begin ik weer te dansen en gebaar dat hij mee moet doen. Hij schud lachend zijn hoofd, maar begint dan mee te dansen. Caitlin kijkt me grijnzend aan en loopt dan de dansvloer af. Die gaat zelf ook iemand zoeken om de avond mee door te brengen. Ik lach in mezelf en wend me dan weer tot Jason, de barman. Hij slaat zijn armen om mijn middel heen en trekt me tegen zich aan. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en hij kijkt me aan. Ik glimlach en hij bijt op zijn lippen. Zijn handen glijden naar mijn kont en we bewegen wat mee op de muziek. 'Je bent echt heel mooi.' zegt hij in mijn oor en geeft een kusje net achter mijn oor. Hij kijkt me weer aan. 'Vertel me alsjeblieft je naam.' smeekt hij bijna en ik schud mijn hoofd glimlachend. Hij kijkt me met samengeknepen ogen aan en ik strijk met mijn hand over zijn wang. 'Maak je niet zo een zorgen.' zeg ik en hij glimlacht. Zijn gezicht komt dichterbij en ik voel zijn adem over mijn gezicht strijken. Als zijn lippen die van mij bijna raken, wend ik mijn gezicht af. Hij kijkt me verbaasd aan en ik maak me los uit zijn armen. Ik gebaar dat hij achter me aan moet lopen en ren dan de dansvloer af.

Sorry mensjes dat het zo lang duurde, maar ik was het wachtwoord vergeten met mijn domme hoofd. Gelukkig was Daisy nu weer terug om het wachtwoord te vertellen zodat ik het deeltje online kon zetten ;D.

Written by: NOH8

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen