Foto bij Part 7

Blijkbaar is mijn verhaal heel voorspelbaar :p
Hier is iedereen zo vriendelijk! In elke winkel begroeten de mensen je met een big smile :D

In Madame Tussauds wassenbeeldenmuseum was er een hokje waarin je aan een nep x-factor kon meedoen,
dat was een karaoke waarbij je commentaar kreeg van de jury.
Mijn broer en ik deden dus mee, en je kon er een soort dvd van kopen, maar bij ons was er natuurlijk weer iets mis gegaan waardoor wij dat niet konden :(

Verder vindt iedereen het hier supercool dat we van Belgie komen :p
En ik zag een meisje met een 1D t-shirt dat ik natuurlijk ook wil (A)

Maar goed, veel leesplezier!!

~Melody Hope Turner

Zayn liet me zakken zodat mijn voeten op de grond kwamen. Harry stond recht en greep mijn voeten zodat ik tussen hen inhing. Op die manier liepen ze naar het water en begonnen met me te zwieren.
Ik begon lachend te gillen toen ze me het water in gooiden. Een golf overspoelde me en proestend kwam ik boven terwijl Zayn en Harry strijk gingen van het lachen. “Not funny”, pruilde ik waardoor ze alleen maar harder lachten.
Ik stapte het water uit en beende nep-kwaad terug naar de anderen.
“Aw darling, don’t be mad.” Zayn was voor me komen staan en had zijn armen weer rond me geslagen. Zijn ogen boorden in die van mij en ik smolt helemaal. “I can’t be mad at you.”
Hij glimlachte en gaf me een kusje waardoor Louis kotsgeluiden begon te maken met bijbehorende bewegingen. Ik lachte en Zayn stak zijn middelvinger op.
“No thanks”, grinnikte Louis en Zayn rolde met zijn ogen.
Harry trok me mee en ik keek hem vragend aan. “Where going to bury Zayn”, grinnikte hij met twinkelende ogen. Hij wees naar een groot gat dat hij zojuist gegraven had. Ik lachte en riep Zayn.
Hij kwam naar ons toe. “What’s wrong?”
“Nothing.” Ik keek zo onschuldig mogelijk om hem vervolgens in het gat te duwen.
“Hey!” riep hij toen Harry en ik het begonnen op te vullen met zand.
Doordat de rest kwam helpen zat het al snel vast. Alleen Zayns hoofd kwam er nog boven uit en hij keek me met zielige puppy-oogjes aan.
Ik lachte. “Revenge.”
“You know Zayn”, begon Louis, “you’re way prettier like this.”
Zayn keek geërgerd waardoor iedereen harder begon te lachen.
“We should let him stay here”, lachte Niall en de rest knikte instemmend.
“Oh no!” riep Zayn wat een nieuw lachsalvo veroorzaakte.
“Silence!” piepte Zayn. “I kill you!”
Toen konden we helemaal niet meer.

-Achmed the dead terrorist-

Reageer (4)

  • IAmMeForYou

    Haha YAY! Jeff Dunham <3
    Hij is geweldig <3
    Net als jouw story <3333333333333333333
    Love it =)

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Dat laatste stukje is geniaal.

    Snel verder.

    xx

    1 decennium geleden
  • AyaMalik

    Als gewoonlijk mooi stukie =D
    Snelll verderrrr.......(H)

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    geweldig !
    & het is leuk dat je het naar je zin hebt (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen