Part 5
Ik sta in de top!!
En 44 abo's en lieve reacties,
ik kan wel gillen,
jullie zijn the best!
Maar ik vertrek morgen naar Londen tot en met vrijdag en zit zaterdag op een festival.
Daardoor kan ik dan natuurlijk niet posten.
Maar ik ga proberen nu hoofdstukjes te maken en als ik in Londen wifi vindt, die te activeren zodat er toch dagelijks 1 komt.
Als ik Zayn in Londen zie, zal ik een foto trekken
Veel leesplezier!
~Melody Hope Turner
Vermoeid opende ik mijn ogen toen zonlicht door mijn oogleden naar binnendrong. Ik besefte niet meteen waar ik was. Ik lag op het strand in Zayns armen. Zo waren we gisteren in slaap gevallen. Een glimlach vervulde mijn gezicht bij het zien van Zayn. Zijn mond hing half open en hij snurkte zachtjes, amper hoorbaar. Zijn haren waren schattig door de war.
Vertederd keek ik hem aan. Hij was zo schattig!
Heel voorzichtig boog ik me naar hem toe en drukte een zacht kusje op zijn lippen die hij intussen al weer gesloten had. Hij glimlachte met gesloten ogen.
“Goodmorning”, fluisterde ik.
“Goodmorning.” Zijn ogen gingen open en hij keek me lief aan om me vervolgens zacht te zoenen.
Verliefd krulde ik mijn armen rond zijn nek en zijn handen gleden over mijn heupen.
“Zayn!”
Geschrokken veerden we op en voor ons stond vier vijfde van One Direction.
“Oh, hi guys”, grijnsde Zayn. Hun gezichten veranderden meteen van de ongeruste uitdrukking die ze eerst gehad hadden omdat ze Zayn niet vonden naar een lach.
“You’ve had a good time”, stelde Liam vast en Zayn grinnikte. “Honestly, I’ve had.” Hij knipoogde speels naar me waardoor ik een blos mijn wangen voelde verwarmen.
“Hi, I’m Liam”, glimlachte Liam. Ik knikte. “I know, I’m Melody.”
Ook de rest stelde zich voor en ze waren erg vriendelijk.
Ik stond op en rekte me uit. “I have to go to my friends.”
Zayn knikte en gaf me nog snel een kus waarna ik mijn hand opstak naar de andere jongens en een taxi naar het hotel nam.
Daar aangekomen, werd ik meteen omhelsd door Alice. “Waar was je?!” Chelsea keek me kwaad aan. “We waren dood ongerust!”
“Het spijt me, maar je raadt nooit wat er gebeurd is!”
Beiden keken ze me nieuwsgierig aan terwijl ik alles vertelde.
“Wow…” Alice keek me dromerig aan en Chelsea keek wat jaloers. “Ik wil ook” pruilde ze.
Ik grinnikte. “Ik kan jullie aan de andere voorstellen?”
Reageer (6)
heeey ik sta erbij bij de top 5, reclameeee
1 decennium geledensuperleuk
1 decennium geledenveel plezier op vakantie
Oeeeh snel verder soooo leuk story
1 decennium geleden(ik wil ook 1D ontmoeten)
Ga snel verderrrr
Oke, en doe Zayn gelijk de groeten van me, hihi. ^^
1 decennium geledenAaaaaaaaaaaahh!
1 decennium geledenI Love your story!
Snel verder!
xx