Hij is slecht, zeer slecht. BE PREPARED

‘Moeten we nou echt een horror film kijken?’ piepte Amber en ze verschool zich achter mij. ‘Ja.’ Zei ik met een brede grijns en ik trok Amber op mijn schoot. Ze legde haar hoofd in mijn nek en af en toe gluurde ze naar het televisiescherm. ‘Ik wil dit niet kijken.’ Mompelde ze en ze drukte een kusje in mijn nek. ‘Maar ik wel.’ Zuchtte ik en ik drukte een kus op haar hoofd. Daarna richtte ik mijn aandacht weer op de film. ‘Jij bent saai.’ Zuchtte Amber en ze ging naar boven. Ik zuchtte diep en drukte de tv uit, en ging toen achter haar aan. Ik liep de slaapkamer in en zag Amber op de rand van het bed zitten. ‘Wat is er aan de hand?’ vroeg ik en ik knielde voor haar neer. ‘Ik mis je.’ Mompelde Amber en ze leek de grond ineens heel interessant te vinden. ‘Ik ben bij je, waarom mis je me dan?’ vroeg ik verbaasd. ‘Je aandacht is continu op iets anders gericht, de problemen bij voetbal en nou ja. Ik mis je gewoon.’ Mompelde ze. Ineens besefte ik wat ik deed. Ik nam al mijn problemen mee naar huis, vandaar dat ze dus ook niks vertelde over de dreigbrieven. ‘Het spijt me.’ fluisterde ik en ik trok Amber overeind. ‘Wat doe je?’ vroeg Amber verbaasd. Ik drukte een kusje in haar nek en keek haar met een brede grijns aan. ‘Je de aandacht geven die je gemist hebt.’ Fluisterde ik en ik liet mijn handen naar haar onderrug zakken. ‘Klinkt goed.’ Mompelde ze en ze beet zachtjes in mijn oor. Ik schoof mijn handen onder Amber haar shirtje en streelde over haar ruggengraat heen. Amber rilde even en ik zag de kippenvel op haar armen staan. ‘Eikel.’ Mompelde ze en ze trok mijn shirt uit. Ze ging met haar vinger over mijn spieren heen en eindigde bij de rand van mijn broek. Ze streelde langs mijn broekrand en keek me ondertussen met een gemene grijns aan. ‘Niet doen.’ Kreunde ik en ik haalde haar hand weg. ‘Ahw, kan meneertje daar niet tegen?’ glimlachte Amber en ze drukte een kusje op mijn borstkas. Ik knoopte haar blouse los en liet hem op de grond vallen, en al snel volgde haar BH. Ik keek verlekkerd naar haar borsten en begon ze zachtjes te masseren. ‘Lionel, ik wil je. Nu.’ Fluisterde Amber en ze begon met mijn broek te prutsen. Het duurde me iets te lang dus ik hielp haar en liet mijn broek naar beneden zakken. Al snel volgden de rest van de kleren. Ik duwde Amber zachtjes achterover en kwam naast haar liggen. Ik streelde over haar rug heen en keek haar glimlachend aan. ‘Lionel, pest me nou niet.’ Kreunde Amber zachtjes. Ik keek haar grijnzend aan en bleef gewoon doorgaan met het strelen. Amber trok me dichter tegen haar aan en ging zo liggen dat ik boven op haar lag. ‘Geen spelletjes.’ Fluisterde ze. Ik duwde haar benen iets wijder en gleed vervolgens gemakkelijk naar binnen. Het voelde alsof onze lichamen perfect in elkaar pasten, alsof we twee puzzelstukjes zijn die alleen in elkaar passen. Ik begon zachtjes te stoten en voerde het tempo ietsjes op. Amber zette haar nagels in mijn rug waardoor ik het tempo nog iets opvoerde. ‘Lio.’ Kreunde ze en haar nagels krasten over mijn rug. Ik voelde de zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd vormen en ik boog voorover om Amber een kus te geven. ‘Ga verder.’ Kreunde Amber en haar ogen stonden vol verlangen. Ik drukte nog een kus op haar mond en begon toen echt te stoten. ‘Ik kom.’ Kreunden we tegelijk en Amber greep zichzelf nog harder vast. De kamer werd vervolgens gevuld door een luide kreun en ik liet me naast Amber neervallen. ‘Dat was echt geweldig.’ Fluisterde Amber en ze streelde over mijn wang heen. Ik pakte haar hand vast en keek haar met een glimlach aan. ‘Eh, je nagel bloed.’ Zei ik verbaasd en ik bekeek haar hand goed. Amber trok haar hand los en keek er geschrokken naar. ‘Dat is niet mijn nagel, draai je eens om.’ Mompelde ze en ze duwde me zo zodat ik op mijn buik lag. ‘Oeps.’ Gilde Amber en ze keek me geschrokken aan. ‘Wat is er?’ vroeg ik verbaasd. ‘Je rug bloedt en zit onder de krassen.’mompelde Amber en haar wangen kleurden rood. Ik schaterde het uit en keek haar met een grijns aan. ‘Iets te veel genoten, of niet.’ Lachte ik en Amber werd alleen maar roder. ‘Ach ja, jij mag het morgen op de training gaan uitleggen.’ Zei ze met een grijns en ze ging naast me liggen. Shit, hoe ga ik dit in godsnaam uitleggen?

1. Maak nooit 's nachts een deal met een vriendin
2. Ik kan dit niet schrijven, so I'm really sorry
3. Dit is Amber haar schuld
4. Nog een keer; SORRY <3
5. Amber is wel heel lief hoor <3

Reageer (5)

  • MCourtois

    Haha, het is helemaal niet slecht xd

    1 decennium geleden
  • Courage

    Gheghe, ik denk dat de rest van het team wel snapt hoe dat gebeurd is (nerd)

    1 decennium geleden
  • Casanova

    HAHAHA faaaaaaaal arme Lio *O*
    But yeah it's awesome u are pro!

    1 decennium geleden
  • Bastille

    HAHAHAHA, gewoon een hemd aantrekken Leo. Of zeg dat je in de bosjes bent gevallen of dat de hond je heeft aangevallen.
    En zo slecht issie niet hoor mevrouw de Reina (:
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    AMBER, HAHAHAHAHA

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen