Foto bij '010 || Big Problems..

Nu kelly ook de studio uitliep, wist ik dat er iets was. "Wat is er?" Mompelde ik. Ik durfde het bijna niet te vragen, ik had nu een probleem. "Ik vind dat jij een James wel erg close zijn." Begon Gustavo. Ik werd rood. "Hm. We mogen elkaar wel." Mompelde ik zachtjes. Ik was echt slecht in liegen. Als ik ergens slecht in was, was dat het wel. "Brooke, weet je het zeker?" Zei Gustavo. Ik knikte. Opeens galmde er het 'Nyan Cat' deuntje. [http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4] Iemand belde me. Ik keek op mijn beeldscherm. James. Ik werd rood. Damn, dat heb ik weer.

Het NyanCat deuntje stopte maar niet. Gustavo keek me boos aan. "Neem dan op." Zei hij, geirriteerd. "Nee, we waren toch in gesprek?" Zei ik zachtjes. "Ik kan toch moeilijk praten met dat vreemde deuntje op de achtergrond!" Schreeuwde hij. Ik pakte langzaam mijn bb uit mijn handtas. Toen gritste Gustavo mijn bb uit mijn hand. Hij keek op het beeldscherm. "Waarom belt hij jou!?" Gustavo begreep er niet veel van. "Ik zei toch dat we vrienden waren..?" Zei ik. Tja, wat kon ik anders zeggen? Dat ik en James verliefd op elkaar waren, en dat we zelfs het bed gedeeld hadden? "Neem op en zet hem op luidspreker." beval Gustavo.

Ik deed het. Ik ging hem natuurlijk niet tegenspreken. Ik drukte op luidspreker. "Hey, Brookllyn." Galmde door de studio. "H-hey, james.." Stotterde ik. Gustavo keek me boos aan. Ik trilde bijna van angst. "Wat is er?" Vroeg James aan de andere kant van de lijn. Ik keek Gustavo aan. Hij keek nogsteeds even woedend. "Niks hoor? Waarom belde je?" Vroeg zachtjes. Hopend dat hij het niet hoorde. "Vind je het niet leuk dan, als ik bel?" Grinnikte hij. Het gesprek klonk nu nog gewoon vriendschappelijk, hopelijk bleef dat zo..

"Tuurlijk vind ik het leuk als je belt.." "Zal ik vanavond weer naar je toe komen?" Ik werd bleek. En Gustavo werd nog roder. Damn. Opeens pakte Gustavo mijn mobiel..


Jongens, ik werd gelijk helemaal blij toen ik gelijk meer reacties kreeg op mijn vorige hoofdstuk!
Het zou fijn zijn als jullie dat nu ookweer doen, dat motiveert me echt.
En als je het hoofdstuk leuk vind, wil je dan
alsjeblieftalsjeblieftalsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft
op de kudo-knop drukken? (H)

Reageer (5)

  • ConorMayniac

    pech pech pech

    1 decennium geleden
  • benign

    HAHA, das pech :p

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    nieuwe abo erbij (Y)
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • xMoustachex

    Thankyouuu<3

    1 decennium geleden
  • LiveUrLife

    KUUUDDOOOOOOOOOO!!!! :D *druk, druk, druk, druk*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen