139. Een brief
Honderdduizendmaal sorry dat ik zo lang niet geschreven heb, maar er is van alles tussendoor gekomen en ik had last van een writersblock... Ik hoop dat jullie je het verhaal nog herinneren en kunnen genieten van dit stukje!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Dit vind ik heel erg gemeen, ga alsjeblieft weer verder dan houuuu ik van jehihihi
1 decennium geledenWat jammer dat je hier nooit aan hebt verdergeschreven.
1 decennium geledenIk ben je verhaal toch beginnen lezen, maar ik wist niet je op zo'n cliffhanger was gestopt, shit. Ben je van plan hier ooit nog terug aan te beginnen, of laat je het gewoon achter je?
Eva Eva
1 decennium geledenTeeehee, Inge Stephany, ;p
Snel verder, plus alles wat Square schrijft, bedoel ik ook : D
Inge Stephany? Ik geloof niet dat ik die naam al eerder in het verhaal heb gehoord, dat zou me vast wel zijn opgevallen. Die eerste naam komt me namelijk érg bekend voor.
1 decennium geledenO, en ik heb een fout gevonden. "Net als mij" moet "net als ik" zijn. Sorry, ik ben een beetje in een perfectionistische bui vandaag.
Maar ik vind het eigenlijk best wel raar dat ze glimlacht omdat het een jaar geleden is. Ik zou niet verwachten dat ze dat prettig vindt op wat voor manier dan ook. Tenzij ze blij is dat het al zo lang geleden was, maar dat lijkt me nog steeds een beetje vreemd.
Anyway, je schrijft nog steeds geweldig. En ik herinner me het verhaal nog wel en heb heel erg genoten van dit stukje, dus moet jij zo snel mogelijk weer verder. Ik wil namelijk weten van wie die brief komt. Eva? Thijs? Dan zouden ze dus weer terug moeten zijn...
Ga nou maar verder, anders ontvoer ik mijn naamgenootje. :'D