Foto bij '009 || Forbidden Love.

"Brooklyn, je moet er niet zo'n punt van maken." Mompelde James. De sfeer was gelijk verdwenen. Ik begreep hem, alle jongens denken alleen ietsje te makkelijk. Ze denken dat alles wel goed komt. Maar dat komt het niet, zeker niet met zo'n vader als Gustavo Rocque. Ik keek hem aan. Hij trok zijn shirt aan. Ik zuchtte. Was ik maar een jongen. Was ik maar een persoon, die gewoon nergens zorgen over maakte, en gewoon van de leuke tijden genoot. Nee, dat deed ik niet. Ik moest zo nodig overal weer een probleem van maken. "Sorry, James.." Zei ik zachtjes, een beetje onverstaanbaar. Maar verstond het. Hij pakte mijn hand. "Brooklyn, hij HOEFT er niet achter te komen. Als je het gewoon niet aan hem verteld, dan is het toch goed?" Ik knikte.

Ik vertrouwde op zijn woorden. Want ja; Hoe moest het anders? Gewoon niets zeggen. Maar hoe kon ik liegen tegen mijn bloed eigen vader?

Hoe gemakkelijk het ook leek, dat was het niet. Zoals gewoonlijk was ik bij de repetities van BTR. Gustavo noemde de 4 jongens vreemd genoeg 'pups' en als ze EEN toontje lager of hoger zongen, dan hoorde, ging hij meteen uit zijn plaat. Als hij dan al woest wordt, hoe zou hij dan zijn als ik vertel dat ik het bed heb gedeeld met een van zijn 'pups'? En dat ik stapelgek ben op een van die 'pups'? Ik zuchtte. Ik merkte dat James, Carlos, Logan en Kendall waren gestopt met zingen. "Ga maar jongens, jullie zijn klaar voor vandaag." Mompelde Gustavo. Ik stond op en pakte mijn handtas. "Eh, Brooke. Ik wil met je praten. Ik en James keken elkaar snel aan. Daarna verlieten James en de andere jongen de studio..

Ik wordt echt depressief van jullie, guys. :$
Maar jullie reageren amper of gewoon NIET op mijn hoofdstukken.
I'M SO SAD NOW.:(
Dus type maar gewoon hoe je over deze story denkt,
of hoe je wilt dat het verder gaat.
Dan ben ik al happy (cool)
ensorryvoorhetkleinestukje,guys!

Reageer (7)

  • JmLovee

    echt een leuk verhaal!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • AnnekexXx

    het is echt een goed verhaal, vooral hoe je erbij komt dat Gustavo een kind kan hebben :) ik vind het een goed verhaal en heb het al een paar aangeraden

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen