Hoofdstuk 13
POV Justin
Ik ben maar een paar keer gevraagd voor een handtekening. Gellukig niet zoveel. Ik heb nu een dag met Zsofi. Ze is echt perfect! Oke, ik ga nu maar mn tanden poetsten. Vanavond hebben we filmavond. We gaan alleen maar horror kijken. Lachen! Dan word Zsofi bang en kruipt ze tegen me aan en dan kan ik haar heerlijke geur weer opsnuiven. Na mn tanden gepoetst te hebben loop ik naar het hutje van de girls met een stapeltje dvds in mn handen. We mochten de tv in hun hutje zetten, danzij de puppyogen van Zsofi. Ik lach zachtjes. Ik heb alle delen van saw meegenomen. Als ik het hutje binnen kom zie ik drie bakken chips, twee bakken popcorn, 5 flessen cola, en een enorme stapel energyblikjes staan. Er liggen allemaal kussens op de grond. Ryan en Chaz waren er al. Ik geef Ryan en Chaz een brohug. Joyce een box en Zsofi een dikke lebber zoen. "Dude, ik weet niet waarom jij je tanden heb gepoetst!" roept Ryan in mijn richting. " Om dit te doen." antwoord ik en geef Zsofi nog een dikke lebber zoen. " welke film gaan we eerst kijken?" vraagt Joyce. " saw!" roepen Chaz en Ryan tegelijkertijd. Ik doe Saw 1 in de dvdspeler. Ik ga zitten en trek Zsofi tegen me aan. Al snel is de eerste chipsbak leeg en is de stapel energyblikjes kleiner. Na alle Sawfilms te hebben gekeken, zijn de 5 flessen cola leeg, 2 bakken chips 1 bak popcorn en zijn er nog maar ong 20 blikjes over. We besluiten om op te blijven tot de volgende ochtend. Ryan zet nog een andere film op. Na nog 4 films te hebben gekeken, word het langzaam licht buiten. Ik kijk op mn horloge. Half 6. Chaz zet de volgende films op. De energy is al op. We besluiten om de snoep uit de tas van Zsofi op te eten. Als we nog eens 2 films hebben komt Joe binnen. "Ik wou jullie wakker maken om te zeggen dat het al half negen is, maar ik zie dat jullie al wakker zijn!" zegt hij lachend. " hebben jullie de hele nacht opgebleven?!" vraagt hij. " jap.." mompelen we moe. " over een half uur in de ontbijtzaal zijn!" zegt Joe voordat hij het hutje uitloopt. "Zsofi springt op en begint alles op te ruimen. Ik weet echt niet waar ze zoveel energie vandaan haalt! Slaperig lopen we naar de eetzaal. Behalve Zsofi, die huppelend voorop loopt. We gaan zitten. Ik zie dat Joyce met moeite haar ogen openhoud. *BAM* met een klap beland haar hoofd op tafel, midden in haar boterham met chocopasta. Slaperig tilt ze haar hoofd. Ik kom niet meer bij van het lachen! De boterham plakt aan haar gezicht vast! Snel haalt ze de boterham van haar gezicht. Nu begin in nog harder te lachen. Een grote bruine vlek zit er op haar gezicht.Joyce loopt snel naar de wc toe. Als ik uitgelachen ben veeg ik een traan van het lachen weg, en eet mn boterham op. Als Joyce terug komt, begin ik weer te lachen. Dan zie ik haar gezicht weer voor me en begin nog harder te lachen. Ik lach zo hard, dat ik van mn stoel af val. Als ik uitgelachen ben ga ik weer terug op mn stoel zitten. Joyce zit me lachend aan te kijken. Gelukkig, ze is niet boos op me! Opeens voel ik iets kleverigs op mn gezicht. Ik zie Joyce lachen met een pot chocopasta in dr handen. Oh no she didnt! Denk ik en ik pak een pot pindakaas waarvan ik een filnke klodder haar riching ingooi. Het beland op haar voorhoofd. Een flinke klodder chocopasta vliegt mn gezicht in. "GADVER! Het zit in je neus!" roept Zsofi lachend naast me. Samen met Joyce loop ik naar de wc waar we onze gezichten schoonmaken. Als we terug komen in de eetzaal zien we dat iedeen al weg is. We lopen naar het washok en poetsten onze tanden. Dan lopen we naar mijn hutje. Daar zijn ze niet. Raar... We lopen naar het hutje van Joyce, en zien daar Ryan, Chaz en Zsofi slapen op de bedden die ze tegen elkaar hebben geschoven. "blijkbaar was Zsofi toch moe." zegt Joyce lachend terwijl ze naar de slapende Zsofi wijst. Ik gaap en ga naast Zsofi liggen. Joyce gaat naast Chaz liggen. Met zn vijfen liggen we nu in twee eenpersoons bedden die tegen elkaar zijn geschoven. Lekker knus! Al snel val ik in slaap.
Reageer (4)
snelllllllverderrr <33
1 decennium geledenomg snel verderrrr
1 decennium geledenaah, snel verder !
1 decennium geledenoehhh snel verder!<3
1 decennium geleden