Foto bij 12.5

Hastings.

Luister dit

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (74)

  • USH

    En toen was deel 1 afgelopen.. Ik vind het echt heel jammer dat Justin en Amy uit eindelijk toch nog uit elkaar zijn gegaan, ookal ik weet dat er een 2e deel is. En dit verhaal is ook echt zo mooi geschreven, ik weet zeker dat deel 2 net zo goed wordt, of nog beter. Dat liedje past er echt perfect bij, je krijgt gewoon de neiging te gaan huilen. Justin moet zichzelf niet voorliegen, hij weet dat hij niet van Selena houd, niet op die manier in elk geval. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, zal Amy veranderd zijn? zijn Justin en Ryan eigenlijk nog wel vrienden? Heeft Selena dat lied, dat ze zelf had bedacht, nog uitgebracht? Hoe zit het nou met haar dubelleven? Zal ze het aan de pers vertellen? Dat ze eigenlijk Amy Miller heet, en niet Aimee Moose? Zo veel vragen, maar ik zal er wel achter komen in het 2e deel, hoop ik. Deze reactie is weer veel te lang geworden, maar ik dacht; laat ik een lange reactie typen om dat dit het laatste hoofdstuk is van deel 1 (: X'

    1 decennium geleden
  • Bieberatic

    Ahh echt geweldig,en ook echt een perfect einde gewoon. Kan niet wachten op het vervolg <3

    1 decennium geleden
  • backaround

    OMG! ZOO MOOI!
    IK MOEST BIJNA HUILEN!
    JULLIE ZIJN ECHT GEWELDIG!

    1 decennium geleden
  • mrsbieber12

    Ik vind dit echt zo'n mooi verhaal !
    enn ik wil nu vervolg:4
    hahaha
    supergoedd
    snelverder

    1 decennium geleden
  • NessaCullen

    Damn....Mooi verhaal ;o zielig einde (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen