Foto bij Become Friends?

'Ik heb je hier nog nooit gezien' zei ik 'Nee, ik ben net verhuis' zei de jongen. 'Waarom?' vroeg ik, toch wel geïnteresseerd. 'Gepest' antwoorde hij simpel. 'Joh, ik weet er alles van' gromde ik. 'Ook in elkaar geslagen?' vroeg hij. 'In elkaar geslagen?!' riep ik geschokt. Hij knikte en wees naar zijn litteken. 'Afscheidcadeau' zei hij. 'Ook gezellig,' zei ik sarcastisch. Hij haalde zijn schouders op. Het bleef even stil. 'Ik ben Marco' stelde ik me voor. 'Romeo' zei hij.

We praatten nog heel wat verder en zo kwam ik erachter dat hij...

-Een overbezorgde moeder had
-Een zusje Fiona van 13 jaar had
-Zijn vader ook meestal op zakenreis was
-Aan de westzijde van het het park woonde,
nummer 22 om precies te zijn
-Hij op 16/07 15 werd
-Dat zijn favo band Hammerfall heette
-Dat zijn sterrenbeeld kreeft was
-Dat hij nog steeds maagd was, niet dat ik daar achter had gevraagd hoor!
...

We hadden zo lang gepraat dat we de tijd uit het oog verloren waren. Ineens ging Romeo's gsm af. Hij klapte hem open. 'Hei ma' '...' 'Ik weet het, ik !weet het! '...' 'Ik ben al weg! Tot zometeen! 'Dat was mijn moeder, ik moet er vandoor!' zei hij haastig. 'Ben je hier morgen weer?' vroeg ik. 'Tuurlijk!' antwoordde hij en hij liep weg. Ik stond nu ook op en liep ook naar huis. Iets zei me dat de zomervakantie nu een stuk leuker ging worden.

Reageer (2)

  • Salaryman

    Hammerfall maakt goeie muziek (baby)

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    leuk:D:D hij is egt leuk:) ik ga een abo nemen:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen