Foto bij ~Proloog~

Vanwege bepaalde redenen hebben we besluiten om het proloog te veranderen!

Geschreven door Ambrosine

'Elle, Ambrosine, Elaine, kunnen jullie mij horen?' De drie meiden kijken elkaar angstig aan. Voorzichtig pakken ze elkaar vast en laten hun vingers verstrengelen. Wie was deze mannen stem? Plotseling trekt de zonnige, blauwe lucht weg en komen er duistere wolken voor in plaats. 'Jullie zijn geboren om onder mijn leiding te leven, om mij te dienen' De stem sprak terwijl de donder door drong over het park. Ze kijken elkaar aan, vragend of dit een soort van grap is. 'W-wie bent u?' De dappere Ellen kijkt rond, maar ze ziet niemand. 'Er is hier niemand, het zal vast een magische boodschap zijn' Elaine is de slimste van de drie, en heeft veel verstand van magische spreuken. 'Ssht, laat de stem spreken, dan komen we er van zelf achter' Dit was de stem van het derde meisje, de geduldige Ambrosine. 'Sinds jullie geboorte bezitten jullie krachten, speciale krachten die ik, Heer Voldemort, koning van het Duister, jullie heb gegeven.' De drie meisjes huiveren van angst, Heer Voldemort is één van de krachtigste tovenaars van de wereld en wordt zeer verafschuwd door de magische wezens. 'Jullie moeten gaan oefenen op deze krachten, uitzoeken wat je er mee kan. Wanneer het is tijd is om je beslissing te maken, zal je dat merken aan een teken dat alleen jullie zullen begrijpen. Succes!'

Schreeuwend en zwetend van angst ontwaken de meisjes.

Reageer (2)

  • Aire

    cool

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    wow! das nog eens een nachtmerrie!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen