‘Eh. Wat doe jij hier?’ vroeg ik en ik voelde mijn wangen warmer worden. Fijn Nikki, ga maar blozen waar die knappe jongen bij is. Harry plofte op het bed naast me neer en keek me met een glimlach aan. ‘Ik dacht, ik ga eens kijken wie er allemaal tot mijn groep horen. Maar tot mijn verbazing ben jij de enige die in de slaapkamer is.’ Harry zei het terwijl hij een scheve glimlach tevoorschijn toverde. Man, die gast is echt knap. ‘Ja, eh. Ik wou graag even alleen zijn en de rest ging zwemmen dus dat kwam goed uit.’ Kreeg ik er met moeite uit. ‘Oh, dus eigenlijk verstoor ik je rust?’ vroeg Harry. ‘Eigenlijk wel ja.’ Glimlachte ik. ‘Wil je dat ik weg ga, of mag ik blijven?’ vroeg Harry en weer toverde hij die scheve glimlach op zijn gezicht. ‘Je mag wel blijven hoor, mijn rust is nou toch al verstoord.’ Glimlachte ik. ‘Mooi, want ik was eigenlijk niet van plan om weg te gaan.’ Glimlachte Harry en hij gaf me een knipoog. Ik voelde mijn wangen warmer worden en volgens mij had mijn gezicht nu echt het toppunt van schaamte aangenomen. ‘Ahw je bloost, wat grappig.’zei Harry en hij begon breed te grijnzen. ‘Zo grappig vind ik het helemaal niet, ik schaam me dood.’ Mompelde ik en ik had het net mis; mijn gezicht werd nog iets warmer. Ik voel me erg ongemakkelijk in de buurt van Harry, en als dit zo door gaat kan het nog best lastig worden aankomende weken. ‘Sorry, ik zal je niet meer plagen.’ Zei Harry en hij kwam naast me zitten. Hij sloeg zijn arm om me heen en trok me iets dichter tegen hem aan. Hij tilde met zijn andere hand mijn gezicht op en draaide hem zo zodat ik Harry recht in zijn prachtige ogen moest kijken. ‘Wat is je naam?’ fluisterde hij en hij betoverde me gewoon met zijn prachtige ogen. ‘Nikki.’ Mompelde ik en ik liet mijn gezicht weer naar beneden hangen. ‘Kijk me aan Nikki.’ Fluisterde hij en hij tilde mijn gezicht weer op. ‘Je bent mooi.’ Mompelde Harry en hij drukte zijn lippen licht op die van mij. Daarna liet hij me los en keek hij met schitteringen in zijn ogen aan. Hij drukte nog even vlug zijn lippen op die van mij en stond toen op. ‘Ik moet gaan. ‘ glimlachte Harry en hij liep weg. Hij draaide bij de deur nog even om en glimlachte nog even. Ik glimlachte zwak terug. Het was misschien geen echte kus, maar toch. Het was mijn eerste kus met een jongen..

Ik had nog een uurtje op bed gelegen en bestloot toen ook maar om naar het zwembad te gaan. Ik trok mijn felrode bikini aan en trok een simpel wit jurkje uit de kast. Ik liep de kamer uit en keek om me heen, serieus waar moet ik godsnaam zijn? Dit huis is veel te groot. Ik liep de bocht om en botste tegen iemand aan. ‘Ho sorry.’ Mompelde ik en ik wou om de persoon heen lopen. ‘Ah Nikki, jij weer.’ Glimlachte Harry en hij hield me vast. ‘Ah Harry, jij weer.’ Praatte ik hem na. Harry glimlachte en keek me doordringen met zijn prachtige ogen aan. Hij liet daarna zijn blik even over mijn lichaam glijden en kreeg weer een glimlach op zijn gezicht. ‘Waar ga je heen?’ vroeg hij nieuwsgierig. ‘Ik zoek de rest, en ik heb geen idee waar ik heen moet.’ Zuchtte ik. ‘Ik breng je er zo wel heen, ik moet toch die kant op. Ik moet alleen eerst even langs mijn kamer. Ga je mee?’ vroeg Harry en hij keek me weer met die doordringende blik aan. Tegen zo’n blik kan je gewoon geen nee zeggen. ‘Is goed.’ Glimlachte ik en Harry pakte mijn hand vast en liep richting zijn kamer. Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet, en of hij hem ook moet delen…

Reageer (10)

  • Casanova

    HAHAHA NIKKI.
    genius, aww Harry is cute :3

    1 decennium geleden
  • theguardian

    Omg.
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    OMG IK KREEG EEN KUSJE VAN HARRY. Sorry.
    Supermooi geschreven Reina!
    xx

    1 decennium geleden
  • AfterToday

    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • StylesSquad

    aaww ;3 snél verder you ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen