Foto bij Chapter one.

eerste hoofdstukken zijn altijd slecht, right? ;$

Rose Lyn Anderson , pov.

"Rose, papa en ik moeten even met je spreken." Als het maar niet weer op een ruzie uitloopt vind ik alles best. Ik loop naar beneden naar de keuken en zie mijn ouders al aan tafel zitten. Ze hebben allebei een nogal serieus gezicht waar ik een beetje bang van word. "Waarom willen jullie mij spreken?" "Rose.." begint mam. "We moeten even met je praten over wat dingen. Papa en ik hebben eens goed nagedacht, en we vinden dat we een nieuwe start moeten maken. We willen verhuizen naar Stratford." "Hoe durven jullie! En hoe zit het dan met Emma? En Sheldon, moet ik die dan gaan missen? Ik wil geen nieuwe start maken!" De tranen stonden in mijn ogen. "Ik haat jullie!" riep ik. en ik rende naar boven. In mijn kamer liet ik me huilend op bed vallen. Verhuizen? Hoe verzinnen ze het, ik wil Emma niet missen, en Sheldon al helemaal niet. Ik pak mijn bb en ping Sheldon. lieefje, kan je alsjeblieft zo snel mogelijk hierheen komen? ik moet je wat vertellen.. 'xrose Binnen een minuut krijg ik al een ping van hem terug.

Rose, ik ben er binnen 5 minuten. houvanje!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen