Foto bij Part 4

I love you guys! <3

-Ministukje :x-
En ik weet dat ze vlug samenkomen, maar wie zegt dat dat zo blijft? (A)

~Melody Hope Turner

De werkelijkheid drong weer tot me door en ongelovig keek ik hem na. Waar sloeg dat nu weer op? Snel rende ik hem achterna. “Zayn?! Zayn Malik?!” Hij bleef stilstaan en draaide zich om. “Yes..?”
Meer kon hij niet zeggen, want zonder aarzelen trok ik hem naar me toe en drukte mijn lippen op de zijne. Even schrok hij om vervolgens gewillig mee te zoenen.
Zijn lippen waren zo zacht, zo zoet.
Ik liet hem los en hij lachte opgewekt. “That’s what I was hoping for.”
Ik grinnikte en gaf hem een speelse por. “Auw.” Hij keek me zielig aan waardoor ik lachte.
Glimlachend nam hij me in zijn armen en drukte lieve kusjes op mijn lippen. Ik straalde. Zo kon ik wel eeuwig blijven staan, dicht bij Zayn. In zijn warme armen.
Hij zette zich neer in het frisse zand en trok me op zijn schoot. Zijn armen sloeg hij rond me heen.
Ik leunde tegen hem en voelde me zo geweldig. Hij was zo lief.
De zachte kusjes die hij in mijn nek drukte, maakten me helemaal week.
Niets anders kon me schelen dan Zayn.
Het kon me niet schelen dat we de hele nacht zo bleven zitten.
Het kon me niet schelen dat Chelsea en Alice nu waarschijnlijk doodongerust waren.
Het kon me op dat moment zelfs niet schelen dat ik hem na deze vakantie waarschijnlijk nooit meer zou zien. Dat besef kwam later pas.
Ik genoot gewoon van dit moment.
Mijn moment met Zayn.



-Nu wil ik echt in de topstory's (A)-

Reageer (8)

  • Kjelaney

    leukk!
    abo+kudo(flower)

    1 decennium geleden
  • benign

    Oelalala! Nieuwe abo er bij!

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    ooh dit is zoo leuk
    snel verder please

    1 decennium geleden
  • USH

    Je staat op 3.

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    Snel weer verder <9999

    en je staat op 4(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen