Ik haal snel een borstel door mijn haren en de deurbel gaat al. Ik ren als de donder naar beneden en val klunzig op de grond. Ik sta iets wat te klungelig op en open dan de deur. Meaghan staat in de deuropening en heeft een glimlach op haar gezicht.
'Hi'. Zeg ik
'Hey'. Zegt ze
'Zin erin'? Vraag ik 
Gosh ik praat alsof ik haar moeder ben. Hopelijk leer ik dat af.
'Natuurlijk'. Antwoordt ze
We gaan vandaag namelijk naar een concert van Avril Lavigne. Zij rockt gewoon en we zijn beide fan van haar dus waarom niet?
Ik pak mijn All-Stars en trek ze iets wat te klunzig aan. Ik neem een laatste kijk in de spiegel en zie dan de roze en groene highlights in mijn bruine haren. Eerlijk gezged had ik er helemaal geen spijt van wat ik met mijn haar heb gedaan. Ik loop met haar naar buiten en stap in mijn auto. Ze kijkt bewondert naar de auto en mijn glimlach die al breed genoeg was word nog breder.
'Je kan instappen'. Zeg ik
Ze opent de portier van de passagierdeur en stapt in. Ik start de motor op en doe snel nog mijn gordel om. 
'Dit is zo cool'. Zegt ze
Ik lach zachtjes en rijd dan de oprit af. Eenmaal bij dat concert haal ik mijn kaartjes tevoorschijn en laat ze controleren. We lopen naar binnen en dan gaan we staan op de eerste de beste plek. Avril komt het podium op en ik zeg het je ze ziet er fantastisch uit. 
'Hello,everyone'. Zegt ze
'Hello'! Roept de zaal in koor
De band begint het ritme van Girlfriend te spelen en ik hoor Meaghan zachtjes 'yes' zeggen. Avril begint met zingen en eenmaal eindigt ze met Goodbye,Lullaby. We lopen naar buiten en dan kijk ik om me heen. 
'Het was freaking awesome'. Zeg ik
'Duh'. Zegt ze
'Zullen we naar Starbucks gaan'? Vraag ik
Meaghan knikt en we lopen naar de Starbucks. We gaan zitten bij het raam aan de recterkant in de uithoek en een serveerster komt bij ons staan.
'Wat mag het zijn'? Vraagt ze
'Twee Frappucino's'. Antwoord ik
Ze knikt verveeldt en loopt weer weg.
'Je kon zien dat ze dit niet doet met plezier'. Zegt Meaghan
'Overduidelijk'. Zeg ik
'Maar eh hoe gaat het'? Vraag ik
'Goed,denk ik'. Antwoord ze
Ik knik enkel en ik ben bang dat dit een pijnlijke stilte is.
'Hoe gaat het met jou'? Vraagt ze
'Goed kan af en toe wel wat beter'. Antwoord ik
De vrouw komt en zet onze Frappuciono's op de tafel. Ik neem een grote slok van die van mij en geniet ervan. Meaghan lacht en ik begin te lachen. Lachen is besmetelijk voor mij en al helemaal omdat ik maf ben.
'Waarom lach ik'? Vraag ik door mijn gelach heen
'Weet ik toch niet'. Antwoordt Meaghan
Nadat we onze koffie ophebben zet ik Meaghan thuis af en rijd zelf naar mijn huis.


It's bad. Ik weet het alsnog ik ben blij dat ik de eerste opdtacht heb gehaald.

Reageer (2)

  • ZivaDavid

    Ik wist je naam dankzij iemand die in het topic je naam zei.
    En bedankt! Ik vond het namelijk slecht

    1 decennium geleden
  • nerveus

    Heey :)

    Je verhaal vind ik erg leuk. Het zijn 510 woorden, dat is voldoende ;) Avril Lavigne concert lijkt me super! Alvast een voorproefje van 13 september. Heel leuk bedacht! :Y) En ik zie dat je mijn naam hebt gebruikt :P Haha, ik weet niet hoe je die weet, maar ik vind het wel erg leuk!

    De deadline is 27 augustus, maar de uitslag zal wat later zijn, omdat er 2 mensen uitstel hebben ;) Maar dat betekend niet dat de deadline verschoven is (wat sommige mensen dachten)

    Dus, ik laat je later weten of je door bent naar de 3e ronde :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen