Foto bij Part 3

Waaawww ;o 25 abo's?! ;D
Jullie zijn the best! (:
Dankje voor de abo's, reacties en kudo's ;)
Willen jullie, mijn liefste abo'tjes -slijmslijm- me helpen al die Draco's en JB's uit de top story's te halen en Zayn er in te krijgen? (A) *puppy eyes*

Ik vroeg me af wat jullie eigenlijk leuk vinden aan de story -behalve dan dat Zayn erin zit :p-

Veel leesplezier! ;)

~Melody Hope Turner

“What are you doing here?” Verrast keek ik hem aan.
“Maybe I did a little research about where you were going to and just maybe I convinced the boys to come over.” Hij grijnsde weer. Die heerlijke onweerstaanbare grijns.
Ik glimlachte en trok hem vervolgens mee de menigte in.

Na een paar uurtjes boog hij naar me toe. “Do you wanna go outside?”
Ik knikte en schrok een beetje toen hij mijn hand greep. We baanden ons een weg door de menigte naar buiten. Dit had ik nooit verwacht. Dat iemand als Zayn met mij zou omgaan. Snel stuurde ik Chelsea en Alice een sms dat ik bij Zayn was en hun straks wel in het hotel zou zien.
Toen ik op keek van mijn gsm, merkte ik dat we op het strand waren. De zon was al lang onder dus het was donker met een beetje licht van de maan en sterren. Het strand baadde in een blauwachtige gloed en in de verte kon je de muziek van de club horen. Zayn had mijn hand niet los gelaten terwijl we naast elkaar over het zand liepen. Een strandwandeling, zo romantisch en cliché, maar toch zo anders dan ik verwacht had dat het zou zijn. Ik weet nog dat ik vroeger altijd fantaseerde over lange strandwandelingen met de jongen van mijn dromen en ik had mezelf dan ook voorgenomen dat ooit te doen, maar dat het met Zayn ging zijn... Was Zayn die ‘jongen van mijn dromen’? Net als andere fans vond ik hem natuurlijk knap, maar hij was onbereikbaar en beroemd. Daarom noemen ze het een “celebritycrush’. Omdat het toch nooit wat wordt. Maar nu liep ik hier met Zayn, mijn celebritycrush, die romantische strandwandeling te doen.
“What are you thinking about?” Zayns zachte stem haalde me uit mijn gedachten. “Nothing important”, antwoorde ik snel.
Hij keek me doordringend aan alsof hij recht mijn hoofd in kon kijken en op die manier zien waar ik zojuist aan dacht. Maar dat kon hij natuurlijk niet. Ik keek naar het water. Zo in het donker vond ik het strand nog mooier dan overdag. En ook een stuk frisser natuurlijk.
Blijkbaar zag hij dat ik het koud begon te krijgen, want Zayn sloeg een arm om me heen en trok me tegen zich aan. Door zijn aanraking kreeg ik juist kippenvel, maar dit was fijn kippenvel.
Ik voelde zijn vingertoppen langzaam strelen over mijn ontblote bovenarm en huiverde. Ze waren zo zacht.
Voorzichtig plaatste hij zijn lippen op mijn schouder. Een warm gevoel nam bezit van mijn lichaam en ik kon niet helder meer nadenken. Langzaam dwaalden zijn lippen naar mijn nek en mijn keelholte. Het was heerlijk en rillingen verplaatsten zich over mijn lichaam.
Ondertussen streelde zijn rechterhand mijn linker bovenbeen heel langzaam.
Even snel als hij begonnen was liet hij me plots weer los en mijn adem schokte even.
Met een grijns knipoogde hij naar me, draaide zich om en verdween uit het zicht.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen