Part 2
Ik zette de pc aan: 10 abo's! :o
Lang leve de spotlight
Jullie zijn de best!
Thnx voor de reacties en kudo's, die maken me altijd blij
Veel leesplezier!
~Melody Hope Turner
Die avond zaten we op onze hotelkamer en maakten ons klaar voor de club waar we naartoe zouden gaan. Chelsea had haar perfecte lichaam in een sexy rood jurkje geperst met bijpassends pumps. Ze stond nu voor de spiegel haar lippen in dezelfde kleur te stiften.
Alice daarentegen was soberder. Ze droeg een zwart topje op een skinny jeans.
Zelf deed ik het met een ‘little black dress’.
“Kom!” Enthousiast trok Chelsea ons mee. Alice zuchtte terwijl we de taxi inkropen, zeiden waar we heen moesten en alvast betaalden. De taxi chauffeur was een vriendelijke, kalende man van in de 50. Hij had een volle donkerbruine snor en lachrimpeltjes naast zijn al even bruine ogen.
In een kwartiertje had hij onze bestemming bereikt. We bedankten hem en liepen de club in.
Het was een ruime, donkere zaal. Aan het plafond en de muren hingen spotten die van kleur en richting veranderden. Uit de speakers in alle uithoeken van de zaal klonken luide tonen van drum n bass en de mensen gingen helemaal uit hun dak. Helemaal aan de rechterkant stonden 3 draaitafels met dj’s. Aan de andere kant van de zaal bevond zich de bar met achter de toog 3 jonge gasten en 3 jonge meisjes die de feestgangers van drank voorzagen. Chelsea liep meteen naar het midden van de zaal om zo in de mensenmassa op te gaan. Alice volgde haar en al snel was ik hun uit het oog verloren. Die hadden ook nog nooit van ‘wachten’ gehoord.
“Who do we have here?” klonk een plagerige stem in mijn oor. Mijn hart maakte een sprongetje. En mijn hart niet alleen. “Zayn!” riep ik geschrokken uit.
Hij grinnikte. “That’s me.”
-Kudo en reactie maken me blij -
Reageer (9)
Hihi, mooi geschreven!,
1 decennium geledenSnel verder(H)
X.
Snel weer verder <999
1 decennium geledenleuk, haha zo grappig ik noem Chelsea en dan zo u naam lezen xd haha oh ik heb abo genomen xd
1 decennium geledenwat toevallig allemaal:P maar je schrijft erg leuk en snel verder gaan!!<3
1 decennium geleden