Foto bij '007 || Love Sex & Magic.

Beste lezers,
Zoals jullie al gezien hebt is deze story voor 16+ [14+ kan ook ;)]
Als je niet 14 of ouder bent, stop dan a.u.b. direct met lezen.
Het kan heftig zijn voor mensen onder de 14.
Verder bedankt voor de abo's! (L)

James legde me voorzichtig in mijn bed, en trok mijn schoenen uit. Ik keek James uitdagend aan. Zijn schoenen had hij nu ook uitgetrokken. Hij drukte zijn lippen tegen de mijne, en trok mijn shirt uit. Hij bekeek me goed in mijn ondergoed. "Brooklyn, weet je het zeker..?" Zei hij zwoel. Ik keek hem verleidelijk aan en trok zijn shirt uit. Zijn gespierde bovenlijf maakte me nog wilder.

"Sorry van.." Ik liet hem niet uitpraten. Ik drukte mijn vinger tegen zijn lippen. "Ssht. Het is al goed.." Fluisterde ik in zijn oor. Ik voelde hoe hij zijn gezicht in mijn hals begroef en zijn vingers langs mijn lingerie liet gaan. Het was fout wat we deden, maar het voelde zo goed. Hij koppelde de sluiting van mijn bh los.

"Ik heb geen.." Zei James. "Shit.." Grinnikte ik. Ik zocht bijna naakt door mijn kamer naar het 'rubbertje'. "Hebbes!"

Ik voelde zijn lippen op de mijne. Hij tilde me op en legde me weer op het bed.

"Brooke, je weet-"

Ik liet mijn nagels naar zijn rug gaan, en hield hem vast. Het enige wat ik wilde was dicht bij hem zijn, voor altijd.

"Weet je het zeker, James?" Vroeg ik. Hij glimlachte. Hij kreunde in mijn oor. Dit was waar ik zo erg naar verlangde. Ik heb hier zo lang naar gehoopt. En nu gebeurt het. Het gebeurde echt. Mijn lichaam tintelde en ik kon een kreun niet onderdrukken..

Reageer (5)

  • xMoustachex

    Al ben je 11, mag je het heus wel lezen.
    Als je er maar tegen kan(Y)

    1 decennium geleden
  • LiLiDuckface

    srry ik ben 13 maar tog lees ik het ik vind het niet erug

    1 decennium geleden
  • Carcass

    Ah, leeeuk (:

    1 decennium geleden
  • xMoustachex

    PEOPLE, IK GA PAS VERDER ALS IK MEER ABO'S HEB.
    OpO

    Kudo's waardeer ik natuurlijk ook erg.
    (flower)

    1 decennium geleden
  • DevilBichts

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen