Foto bij ~ 020: busted

Bella en Liam gingen al snel naar de pizzeria, ookal suggereerde ik om het te laten bezorgen, maar goed. ‘Sweetheart, what are doooing’ vroeg Zayn op een phineas en ferb toon. ‘Ssht Isabella, i’m reading a magazine’ ‘But..’ begon hij nog. Natuurlijk lag mijn aandacht niet bij mijn tijdschrift, maar gewoon het feit dat Zayn er nu alles aandoet om mijn aandacht te krijgen. Ik lag op de bank in de woonkamer en sloot mijn ogen. Mijn tijdschrift liet ik vallen op de grond en nam een diepe zucht. Al snel voelde ik twee warme handen rond mijn lichaam glijden en ik begon te grinniken. Met zijn nagels streelde hij vanaf mijn benen langs mijn navel naar mijn borst. Ik ging steeds meer onderuit zakken en hij kwam steeds meer op mij liggen. ‘Amelia’ fluisterde hij zwoel in mijn oor. ‘Hmm’ mompelde ik. hij bleef stil en trok mij boven hem, zodat ik op hem lag. Zijn vingernagels gleden nu over mijn boven beneden over mijn kont naar mijn rug. Ik genoot zo erg, dat ik wist dat het niet bij dit bleef. Net alsof Zayn mijn gedachten kon lezen stopte hij en keek mij aan. Ik drukte mijn lippen zachtjes op de zijne en al snel gleed ik met mijn handen onder zijn shirt. Zijn tong speelde met de mijne en al snel werd dit moment verpest. ‘Moeten wij jullie nou elke keer betrappen’ lachte Bella, ik keek haar geïrriteerd aan en zuchtte. ‘Bro, you should get a room, for you two’ lachte Liam nu ook. Al snel ging ik weer recht zitten en Zayn deed hetzelfde. Bella begon nog harder te lachen en een kleine glimlach ontstond op mijn gezicht. ‘Let’s eat then?’ zei ik zodat het niet meer zo ongemakkelijk hier was. De avond ging al snel voorbij en iedereen was alweer naar huis gegaan, Bella en ik hadden besloten om morgen naar de stad te gaan, aangezien de jongens morgen de studio in moesten.

Reageer (5)

  • Kjelaney

    Leukk,
    abo+kudo(flower)

    1 decennium geleden
  • SliddSel

    whaha nicee(A)

    1 decennium geleden
  • Laurafor1D

    Hahaha :p Goed geschreven

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    Leuk geschreven

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen