Foto bij Hoofdstuk 1

deze tekening heb ik zelf gemaakt :p

lizzyB is een wit biggetje,en dodje duck is een eend,en zij zijn lotteB's kinderen.
pletter is haar man en een aap.

Spike is een gast uit de achterbuurt. en voormalig crimineel, en een salamander.

Het was donker, in één huis brande licht. het stads huis !
MammaB,silkeB,marritB,karlijnB,lysanneB en lotteB zochten naar een antwoord. een antwoord op de vraag : wie of wat ontvoerd de kinderen ?
Dodje duck was al ontvoerd, lizzy B zat samen met alle andere kinderen in de haaienkooi ( daar waren ze veilig).
MammaB bedacht een plan, ze zou LION (de robot leeuw)gebruiken.
SilkeB zou zich voordoen als de moeder van LION, die nu even petertje heette. Petertje zou worden meegenomen, en het "hol" filmen. via de computer zouden ze de kinderen kunnen opsporen.

Plotseling viel de stroom uit, O NEE! riep marritB LION is nog niet opgeladen. LotteB rende naar buiten, daar boven hoog in de lucht hing aan een heli De haaien kooi!!!
De stroom kwam weer terug, evenals het verdwenen was.
LotteB huilde, ze was haar kinderen kwijt.
Er kwam een strijdlustiche blik naar boven, maar die verdween weer.
Ze rende zo snel ze kon naar huis, naar pletter.

Pletter ! pletter ! gilde ze,maar ze kreeg geen antwoord.
roerloos bleef ze staan, nu drong het pas tot haar door.
de hele weg naar huis, langs het strand door de winkelstraat.
er was niemand, ze was alleen.
ze sjokte terug naar het stads huis, maar ookdaar was het leeg.
ze waren weg, echt weg !

Ik moet ze vinden, en mijn kinderen redden dacht lotteB
Ze pakte de telefoon en belde spike, omdat hij in een andere buurt woonde duurde het even voor hij kwam.
hij hat messen en pistolen bij zich, het waren er zoveel dat lotteB er een karretje bij nodig had.

19:00 uur
LotteB en Spike hadden al 5 uur rond gelopen, maar er was niks.
ze hebben alle bospaadjes afgezocht, en alle winkels nagekeken.
bij het restaurant was alles zo snel gegaan dat de kaarsen nog branden en de soep nog kookte. maar dieren ? die waren er niet.
er was geen spoor van de ontvoerders, of toch wel ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen