'005 || Heartbroken.
2 Dagen later. De dag van het bal. Ik had James de hele tijd genegeert en ontweken. Ik wist niet of ik wel naar het bal moest gaan. Mijn bb trilde; ik had een sms. Ik opende de sms. Schat, je komt toch nog wel naar het bal? Sorry van James, tja, we hadden je gewaarschuwt. Wel komen he? xoxo Camille & Jo. Ik kreunde. Ik moest aan James laten zien dat hij mij niet klein kon krijgen. Misschien was hij nog steeds boos, maar hij moet weten dat je geen spelletjes met de dochter van je baas moet spelen..
Ik was mijn haar aan het stijlen. Mijn krullende donkerbruine haar veranderde in stijl, mooi, sluik haar. Ik deed foundation op, eyeliner en mascara. Ik trok een gekleurd jurkje aan. [Voor meer informatie, zie foto.]
De zaal was gevuld met slingers, ballons en dansende teeners. Ik kreunde. Waarom ging ik hier ookalweer naar toe? Ik pakte maar wat punch, omdat ik niet wist wat ik anders moet doen. Lonely ging ik met de punch in een hoekje staan. Ik merkte James op. Hij was aan het dansen met een erg mooi meisje. Damn, Brooke. Hoe kun je zo dom zijn om op hem te vallen? Toen keek James op. Hij keek me recht in mijn ogen aan. De haat werd nu nog veel erger. Opeens liep hij mijn kant op. "Shit.." Mompelde ik. Ik zette mijn punch neer op een tafeltje, en liep weg. Van het lopen werd rennen, want toen ik achter me keek was James al wel ERG dichtbij. "Brooke, wacht!" Riep hij. Hij greep mijn arm. "Brooke.." Zei hij. Ik keek hem aan. "Stop. Praat maar niet, ik begrijp je nu helemaal. Je bent zo'n slappeling dat je me nogsteeds niet kunt uitstaan, omdat ik achterbaks tegen je deed de eerste dag. En nu heb je ervoor gezorgt met je 'charmes' dat ik je leuk vind, en nu heb je regel recht mijn hart gebroken. Nou, James. Proficiat, het is je gelukt!" Ik schudde zijn hand van mijn arm af. Hij keek me levenloos aan. Ik wist niet waar hij momenteel aandacht. "Klootzak.." Mompelde ik. Oke, nu rolde de tranen officieel over mijn wangen. Ik was dus keihard aan het janken. Ik rende naar het dames toilet. Ik keek in de spiegel. Damn, nu liep mijn mascara ook nog eens uit.
Reageer (5)
So sad );
1 decennium geledenzielig!
1 decennium geledenAhhw! Dat is zielig):
1 decennium geledenAhhw! Dat is zielig):
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geleden