Foto bij '002 || Not he again..

Ik was aan het uitpakken in mijn kamer. Maar mijn gedachten dwaalde steeds af naar die ene jongen. Waarom zijn alle, goeduitziende-jongens gay, of hartstikke irritand. Mijn mobiel ging af; ik had een smsje. Ik pakte mijn rozze bb, en keek op het schermpje. Ik kreunde; het was van mijn vader. Ik opende de sms. Kom je vanmiddag naar de studio? Ik grinnikte. Typisch Gustavo, hij had geen zin om een kleffe "xxx" aan toe te voegen, dat mocht ik wel. Ik noem hem nooit 'papa', hij is immers nooit een vader voor me geweest. Maar ik zat er tegen op hem weer te ontmoeten, het zal wel weer moeizaam gaan. Ik keek naar mijn koffers en kreunde. Ik had echt geen zin in uitpakken. "Dan doe ik dat toch niet?" Mompelde ik. "Dan ga ik toch gewoon naar RocqueRecords?" Besloot ik.

Ik liep door de lobby. Snel keek ik even naar het zwambad; ze zater er niet meer. Opeens stonden er 3 jongens voor me. Een blonde, met dikke wenkbrauwen, twee kleine, waarvan een van columbiaans uitzag. En de ander zag er wel schattig uit. Maar 'thank god,' die achterbakse hunk was er niet. "Het was niet erg aardig wat je vanmiddag tegen James zei, niet?" Zei de blonde jongen. Oh, de hunk heette dus James. "James is achterbaks ventje die helemaal vol is vanzichzelf. Daar moet iets van gezegd worden." Zei ik zelfverzekerd. De schattige jongen knikte hevig. "Jep, ze heeft gelijk." Ik glimlachde naar de jongens. "Zeg maar sorry tegen James." Zei de blonde. "Nu-uh! Niet voordat HIJ tegen MIJ sorry zegt!" Beslootte ik. De andere jongen, die nog niets gezegd had schrok. "Kendall, Logan! We moeten snel weg. Dalijk komen we te laat, en dan vermoord ie ons!" De jongens rende weg. "Okee dan?" Mompelde ik. Jo en Camille kwamen naar me toelopen. "Ik zie dat je de jongens hebt leren kennen?" Zei Camille. Ik grinnikte. "Ja, helaas wel." "Weet jij by the way, wat er met James is?" Vroeg Jo. Ik werd rood. "Eeh, wat is er met hem dan?" Camille grinnikte. "Hij is een beetje depressief ofso. De aansteller. Maar jij weet daar volgens mij meer van af?" Camille lachte. "Ja, helaas wel. Ik kan niet tegen achterbakse jongens zoals hem.." Vertelde ik. "Ach joh, zo erg is James niet. James is een aardige jongen hoor." Legde Jo uit. Toen werd ik overspoeld door een golf van medelijden. Brooke, wat was je toch weer een bitch. Kon ik het dan echt niet laten? "Ohw.. Naja, ik moet naar mijn vader toe. Doei!" Zei ik snel.

Ik liep door de gangen van RocqueRecords, ik had werkelijk geen idee waar ik heen moest, maar ik ging op het geschreeuw van mijn vader af. Toen kwam ik bij een deur, waarachter Gustavo zat. Opeens begonnen er jongens te zingen. Dat was waarschijnlijk zijn band. Ik zuchtte diep en deed de deur open. Ik zag Gustavo achter allerlei knopjes zitten. Ik glimlachde. "Hey.." Zei ik verlegen. Ik gaf Gustavo een knuffel. Ik merkte nu pas op dat die jongens gestopt met zingen waren. Ik keek ze aan. Shit, waren HUN de band die voor mijn vader's comeback moesten zorgen?!

Reageer (2)

  • Astridge

    Fotos = ariana grande ? xD

    Leuke story !

    1 decennium geleden
  • ConorMayniac

    NICEEEEEEEEEEEEE!
    gustavo en knuffels gaat niet samen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen