Part 1
Ze spreekt nederlands tegen haar vriendinnen -want die spreken die taal- en engels tegen Zayn enzo.
~Melody Hope Turner
“Gaan we wat doen?”
Alice keek op uit haar boek. Ik was klaar met uitpakken en we zaten samen op onze hotelkamer.
“Tuurlijk gaan we wat doen!” riep Chelsea. “We gaan naar het strand!”
Snel trokken we onze bikini onder onze kleren aan en haasten ons naar het strand.
Het zand was wit en ik voelde meteen de drang mijn slippers uit te schoppen en op blote voeten verder te gaan, wat ik ook deed. Het zand voelde zacht en warm onder mijn voeten terwijl ik me er een weg door baande om vervolgens mijn handdoek erop uit te strekken zoals Chelsea en Alice ook al gedaan hadden. Chelsea’s dure, extra-grote zonnebril vulde haar gezicht en haar lange krullen waaiden met een klein briesje wind mee terwijl ze ging liggen. Alice had haar boek weer bovengehaald en ging op in de avonturen die het hoofdpersonage meemaakte. Ik zat rechtop en staarde naar de oceaan. Ik hield van het water. De golven waren als stemmen die hun eigen verhaal vertelden. De zee was ontembaar en vrij.
Ik schrok op uit mijn gedachten toen een bal in volle vaart tegen mijn hoofd belandde.
Ik onderdrukte een kreet en greep naar mijn hoofd.
“I’m sorry, are you okay?” Het was een jongensstem. Een zachte, warme stem die me kippenvel bezorgde. Voorzichtig keek ik omhoog van zijn getinte voeten naar zijn benen, zijn grijze zwembroek, zijn borstkast. Hmm.. dat zag er niet slecht uit. En ten slotte zijn gezicht. Mijn mond viel open.
Die perfecte zwarte haren, lieve ogen, sexy lippen…
“Z..Z..Zayn Malik?” vroeg ik onzeker.
Zijn lippen transformeerden in een grijns. “I can see you’re alright.”
Ik knikte snel, niet wetend wat ik hem moest zeggen.
“Now you know my name, can I know yours?” Nog steeds sierde die grijns zijn gelaat.
“M..Melody..” stamelde ik. “Melody Turner.”
“Melody”, zong hij grinnikend.
Ik lachte zacht. Dit was Zayn Malik, ik ging echt niet zeggen hoe onorigineel dat was en hoeveel mensen dat al gedaan hadden.
“Zayn! Can we play further?” klonk een stem van achter hem.
“Maybe, see you later.” Hij knipoogde naar me en boog over me heen om de bal te pakken.
Een warme gloed verplaatste zich door mijn lichaam toen hij me zacht aanraakte bij deze beweging en vervolgens weer naar zijn vrienden rende.
Het drong pas tot me door dat ik hem met open mond nastaarde, toen Chelsea me dat duidelijk maakte.
Reageer (2)
Super geschreven!!!
1 decennium geledenleuk!! je hebt er een nieuwe abo bij hoor;)
1 decennium geleden