Prologue
~Melody Hope Turner
Eindelijk was het zover! Vandaag vertrokken Chelsea, Alice en ik op vakantie. Opgewonden zaten we naast elkaar in het vliegtuig op weg naar Spanje.
"Zon, zee en strand, here I come!" riep Chelsea enthousiast.
Zij was altijd de zotste van ons geweest. Ze hield van jongens, flirten, feesten en luieren en met haar donkerbruine krullen, felgroene ogen en licht-getinte huid kon ze iedere jongen om haar vinger winden.
Alice daarentegen was haar tegenpool. Ook zij hield van luieren -met een boek erbij-, maar jongens zag ze niet zo zitten. Niet dat ze lesbisch is, ze durft jongens gewoon niet aan te spreken. Zij houdt ook meer van bezienswaardigheden dan van luieren. Ze heeft kortgeknipt blond haar en blauwe ogen. Desondanks kan ze met die ogen niet zien dat jongens niet alleen Chelsea, maar ook haar knap vinden.
Ik ben er zo'n beetje tussen in. Soms verlegen, soms totaal niet.
Maar goed, we waren dus op weg naar Spanje.
Dit was de eerste keer dat ik in een vliegtuig zat. Stewardessen liepen om beurten door het lange gangpad om passagiers te voorzien van wat ze nodig hadden.
Ze droegen allemaal hetzelfde donkerblauwe kokerrokje met bijpassende blazer.
“Willen jullie iets?” Een van de stewardessen had zich tot ons gericht. Haar rosse haren zaten in een strenge knot en haar gezicht werd voorzien van de grootste fake-smile die ik ooit gezien had.
“Nee, dank u”, antwoordde ik vriendelijk waarna Chelsea luidruchtig 2 cola’s en een zak chips vroeg.
Zij en Alice hadden me meegenomen op deze reis als cadeau voor mijn 17de verjaardag die vrijdag zou plaatsvinden. Een week Spanje, zo’n cadeau had ik nooit verwacht.
Mijn buik tintelde toen het lichaam zich een weg zocht naar beneden. Langzaam landde het en enthousiast liepen we gedrieën naar buiten.
Waar zijn de Zayn-fans? Hij komt over 2 hoofdstukjes denk ik
Reageer (6)
en nog een Zayn fan
1 decennium geleden*Steekt hand op* Zayn fan! :'D
1 decennium geledenZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZaynZayn Duidelijk?
1 decennium geledenik ben fan van zayn (en van de restxD)
1 decennium geledenHier meld zich een nieuwe Zayn-fan
1 decennium geleden