Foto bij Tourette part 2

Sneep laat Draco nakijken bij Madame Pomfrey.

Het begon vier dagen geleden madame Pomfrey , en elke dag lijkt het erger te worden’ mompelde sneep geïrriteerd.

‘ Kut!’ flapte Draco eruit. Sneep kijk hem lang en doordringend aan. ‘ Ginger , Hoerenkots , homo !’ Draco bedekt zijn mond terwijl hij net doet alsof hij zich schaamt.

‘ Oh my , ik ben eens in wat boeken gaan lezen en het lijkt bijna alsof hij symptomen van tourette syndroom heeft ‘mompelde sneep in zijn monotone toon. ‘Tourette syndroom wat is dat professor sneep? Kontgat ! Tieten ! Lullelikker! ‘Draco sloeg weer meteen zijn handen voor zijn mond en keek professor sneep schijnheilig aan.

‘Hmm , dit is vreemd . Tourette is een erfelijke ziekte , het begint niet zomaar !’ Madame Pomfrey keek Draco onderzoekend aan en ijsbeerde een beetje rond.

‘ Loslopende Soa !’ Sneep keek Draco aan met gefronste wenkbrauwen en schudde zijn hoofd. ‘Maar aan de andere kant , tourette ontwikkelt zich later in het leven van een kind , en dan krijgt hij het steeds erger.’

‘Oh , wuh. Dat is het ! Abortuskind ! Albinoreetkever! Alleseter!’ flapte Draco er express uit , Draco deed niets anders dan genieten van zijn neppe ziekte en heeft nog nooit zoveel kunne schelden in zijn hele leven , zonder er straf voor te krijgen ! Hij vind dit nog leuker dan die keer dat hij de wemels probeerde uit te roeien !

‘Madame Pomfrey , kunt u hem helpen? ‘ sneep was tegen deze tijd enorm geïrriteerd door Draco’s uitbarstingen en wilde zo snel mogelijk weer terug naar zijn eenzame kantoor , waar hij urenlang naar de foto van Potter’s mammie kon kijken.

Madame Pomfrey draaide zich om en stond oog in oog met Draco en Sneep ‘Hmm , we weten niet zo veel over Tourette , maar ik zal hem alle hulp geven die hij nodig heeft’ mompelde madame Pomfrey.

‘ Maar de lessen dan ? De andere leeraren en leerlingen zullen niet begrijpen dat ik me niet in controle kan houden !’ Draco nepte zijn bezorg en probeerde zo zielig mogelijk te kijken. Draco Lucius Malfidus is een geboren acteur !

‘Maak je geen zorgen Draco , ik ga ervoor zorgen dat iedereen het begrijpt , en dat iedereen je medelijden geeft. Want je verdient het !

‘Awsome ! Dank u ! FAGGOT !’flapt Draco er weer uit terwijl hij madame Pomfrey en sneep een ondeugende blik geeft. Sneep grijpt Draco bij zijn kraag en samen lopen ze richting de Common room van Slytherin.

- Wordt Vervolgt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen